Bouwjaar | 01-02-2015 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.585 km |
Deuren | - |
Kenteken | R-263-BL Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 12.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2015 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.585 km |
Deuren | - |
Kenteken | R-263-BL Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ed Kar Autohandel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Berkenwoudestraat 23 |
Postcode | 3076 JA |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4259907 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51191563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.edkar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
IK BIED AAN DEZE CITROEN JUMPER 2.2 DIESEL UIT 2015 MET 125500 KM, HIJ IS GEKEURD TOT CAMPER, EN HEEFT DAKLUIET,
HIJ MOET NOG NAAR EIGEN STIJL WORDEN INGERICHT, IS AL BIJ DE RDW GESCHOUWD. AANVRAAG LAAG TARIEF IS OOK AFGEROND EN GOED GEKEURD DOOR DE BELASTINGDIENST, HEEFT OPTIES ZOALS, AIRCO, CENTRALEL DEURVERGRENDELING, ELECTRISCH RAMEN, 4 X ZO GOED ALS NIEUW BANDEN, TREKHAAK, EN 2 SCHUIFRAMEN ACHTER, EURO5 , DUS MAG IN ALLE STEDEN.
-INRUIL IS MOGELIJK MAAR WEL TEGEN HANDELS PRIJZEN. VOOR MEER INFO KUNT U ONS MAILEN OF DIRECT BELLEN: 0651191563
Garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Wij rekenen GEEN afleverkosten.
U kunt bij ons al uw export documenten regelen inclusief verzekering,
Optioneel: De kosten van 3 maanden extra garantie bedragen VA ?495
- Op onzin biedingen wordt NIET gereageerd
Openingstijden zijn op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30, op zaterdag van 9:30 tot 16:00. Op zondag zijn we dicht.
Het is mogelijk om een afspraak in te plannen buiten kantooruren, graag hiervoor even bellen.
Wij raden u aan om even te bellen als u naar een auto wilt komen kijken, zo weet u zeker dat u niet voor niks rijdt.
Kijk voor meer info en onze volledig voorraad op onze website: www.edkar.nl
Tekstfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.