Dacia Duster 1.0 TCe Essential 1 ste eig 39921 km

€ 13.944,-

Bouwjaar 17-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 39.921 km
Deuren 5
Kenteken G-757-ZS Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Dacia Duster 1.0 TCe Essential 1 ste eig 39921 km


€ 13.944,-

Algemeen

Bouwjaar 17-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 39.921 km
Deuren 5
Kenteken G-757-ZS Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage van 't Hoog
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsweg 9
Postcode 2964 LG
Plaats Groot Ammers
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 601970 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragevanthoog.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2019 - dec. 2021

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 180 x 169 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.166 kg
Laadvermogen: 559 kg
GVW: 1.725 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Nette 1 ste eigenaar auto voorzien van nationale auto pas en onderhoudshistorie .
bij aankoop kunnen wij je volledig ontzorgen met ons afleverpakket, wij leveren de auto dan met 1 jaar Bovag garantie, een complete onderhoudsbeurt, nieuwe APK, Airco onderhoudsbeurt, 15.000 km onderhoudsvrij, tenaamstelling en een gratis einde garantiecheck.
De kosten voor dit pakket bedragen slechts 995,- euro. Je bent dan verzekerd van een top onderhouden auto waarbij je het eerste jaar niet voor onverwachte kosten komt te staan.

onderhoudspakket is overigens niet verplicht, voor de vraagprijs leveren wij de auto met een geldige APK en een aflevercheck en daarbij alle vloeistoffen gecontroleerd worden.

= Bedrijfsinformatie =

Vakgarage van 't Hoog is een allround autobedrijf dat dit jaar 45 jaar bestaat.
Service staat bij ons hoog in het vaandel.
Door een gemoedelijk familiebedrijf te blijven met een sterk team medewerkers kunnen we dit realiseren. Niet voor niets scoren we een mooie 9 op klantenvertellen.nl.

Bij aankoop kunnen wij je volledig ontzorgen met ons afleverpakket. Wij leveren de auto dan met 1 jaar Bovag garantie, een complete onderhoudsbeurt, nieuwe APK, airco onderhoudsbeurt,
15.000 km onderhoudsvrij, tenaamstelling en een gratis einde garantiecheck.
De kosten voor dit pakket bedragen slechts 995,- euro. Je bent dan verzekerd van een top onderhouden auto waarbij je het eerste jaar niet voor onverwachte kosten komt te staan.
Het onderhoudspakket is overigens niet verplicht, voor de vraagprijs leveren wij de auto met een geldige APK en een aflevercheck waarbij alle vloeistoffen gecontroleerd worden.

De 12 maanden Bovag garantie is van toepassing bij auto's vanaf € 4500,-
Voor bedrijfswagens is de Bovag garantie standaard 3 maanden.

De optielijst is met grote zorg samengesteld.
Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is.
Wij raden u dan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie