Bouwjaar | 11-04-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 281.937 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 67-LR-GS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 1.299,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 281.937 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 67-LR-GS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Riddercar Rijsoord |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lagendijk 162B |
Postcode | 2988 AD |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43534798 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.riddercar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R16
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.025 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.560 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 119): zekerheid-pakket: Zekerheidspakket is het meest gekozen afleverpakket bij Riddercar. Hiermee geniet je van extra voordelen ten opzichte van het Basic pakket.
Dit afleverpakket bevat: Koelvloeistof check, Nieuwe Olie + Olie-filter
Rijdt en schakelt goed. Airco moet nagekeken worden. Afkomstig van 2E EIGENAAR. APK tot 10-2025. Voorzien van NAP rapport, trekhaak, airco, leder, elek ramen, velgen, onderhoudsboek en sleutel. Zo ingeruild=scherp geprijsd
Combineer de functionaliteit van een gezinsauto met de prestaties van een sportwagen, en je krijgt deze sportieve Peugeot 206. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De sportstoelen houden u en uw bijrijder goed op z'n plek tijdens het accelereren en bij het nemen van scherpe bochten. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen.
Altijd goed zicht dankzij de regensensor, onder alle weersomstandigheden. Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Een proefrit maken met deze Peugeot 206? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
?INRUIL VAN UW AUTO IS MOGELIJK?
De beste optie voor inruil dat u een bezoek brengt in onze showroom. Om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email en Whatsapp met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u auto, met mogelijke foto's prijsindicatie.
?ERKEND EN GEKEURMERKT DOOR BOVAG?
Inmiddels is ons bedrijf uitgegroeid tot een volwaardig BOVAG autobedrijf voor verkoop van nieuwe en gebruikte auto's.
?Wij zijn 6 dagen in de week open van maandag t/m zaterdag 10.00 tot 18.00.?
?we zijn hele dag bereikbaar via email en Whatsapp.?
?Wij zijn een erkend bedrijf en aangesloten bij BOVAG, RDW en NAP.?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.