Bouwjaar | 10-01-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 249.703 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 75-SF-XH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 1.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 249.703 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 75-SF-XH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Griffioen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noordeindseweg 362 |
Postcode | 2651 LN |
Plaats | Berkel En Rodenrijs |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 5110260 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogriffioen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2004 - feb. 2006
Technische informatie
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 166 x 144 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.048 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.563 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
De producten van de Franse auto-industrie onderscheiden zich door hun elegante vormgeving en innovatieve technieken. Kijk maar naar deze Peugeot 206 SW. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De auto is uitgerust met lederen bekleding. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! Tot de uitrusting van deze Peugeot behoren ook 15 inch lichtmetalen velgen, dakrails, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Ook is de Peugeot uitgerust met: automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn voor een proefrit alleen op afspraak open - Onze openingstijden: - maandag t/m zaterdag van 9.00u tot 17.00u - zondags van 10:00u tot 15:00u - Inruil van uw oude auto is mogelijk, ook zonder APK - Wij kunnen uw auto overschrijven/op naam zetten/ exporteren - U kunt bij ons pinnen - We kunnen u helpen uw auto te verzekeren. Voor info 06 33 00 99 40 of 010-511 02 60
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.