Peugeot 308 1.2 GT-line Pano-dak Camera e Distri-riem

€ 11.940,-

Bouwjaar 08-05-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 138.148 km
Deuren 5
Kenteken GG-099-B Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Peugeot 308 1.2 GT-line Pano-dak Camera e Distri-riem


€ 11.940,-

Algemeen

Bouwjaar 08-05-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 138.148 km
Deuren 5
Kenteken GG-099-B Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto XL
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Schans 25
Postcode 2405 XX
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 224015 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoxl.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2015 - mei 2017

Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6,46 l/100km (1 op 15,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Let op: Auto is voorzien van nieuwe distributieriem!

Uitdagend, innemend en een tikje exclusief, zo kun je Franse auto's het best omschrijven. In deze Peugeot vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het wijdse uitzicht door het glazen panoramadak maakt van elke rit een belevenis. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare voorstoelen, donker getint glas achter en verstelbare lendensteunen zijn aan boord.

Achteruitrijden en inparkeren worden een eitje dankzij de achteruitrijcamera. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. De cruise control houdt de snelheid constant. Dat is relaxt reizen! De sensor van de keyless entry herkent u op korte afstand en ontgrendelt de portieren automatisch. En deze auto heeft ook in dashboard opgenomen navigatiesysteem, DAB ontvangst, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.

Zoals u mag verwachten van deze Peugeot 308 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelijker en veiliger. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Peugeot bovendien dodehoekdetectie en bandenspanningcontrolesysteem.

Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!

= Bedrijfsinformatie =

Al 35 jaar is AutoXL de eersteklas partner op de occasion markt in Nederland. In onze moderne showroom staan circa 250 occasions op voorraad, geselecteerd door de bekwame experts van AutoXL. Onder het genot van een verse kop ko

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie