Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 110 pk GT automaat - half leder - stoelverwarming
€ 23.825,- incl. BTW
Bouwjaar | 31-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 58.261 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 58.261 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Boode (Vakgarage & PCA Merkspecialist) |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidscentrum 4 |
Postcode | 2761 JP |
Plaats | Zevenhuizen Zh |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 631420 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageboode.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R18
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 176 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Zekerheidspakket Basis (€ 495): Zekerheid met 6 maanden garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Huisgarantie; 6 maanden garantie, Halve tank brandstof, Minimaal 12 maanden APK, Onderhoudsbeurt, Poetsen
- Zekerheidspakket Premium (€ 895): Maximale zekerheid met 12 maanden BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden BOVAG garantie, Halve tank brandstof, Minimaal 12 maanden APK, Onderhoudsbeurt, Poetsen
Mooie VW T-Cross met een krachtige 1.0 turbomotor i.c.m. een soepele automatische versnellingsbak. De onderhoudshistorie staat in het digitale onderhoudsregister van VW geregistreerd. Bij 33.737 km op 27-4-2023 is een inspectie uitgevoerd, en zijn motorolie en oliefilter vernieuwd.
Deze T-Cross is sportief uitgevoerd als GT, met onder andere 18 inch lichtmetalen velgen, LED-koplampen en half lederen bekleding. Daarnaast is deze VW voorzien van parkeersensoren voor + achter, verwarmbare voorstoelen, adaptieve cruise control, airconditioning, regensensor, dodehoeksensoren, Front Assist en Lane Assist.
De prijs voor deze auto is inclusief APK tot 31-10-2026 en overschrijving van het kenteken op uw naam. Optioneel kunt u kiezen voor een Zekerheidspakket. Het Zekerheidspakket Basis kost EUR 495 en bestaat uit 6 maanden garantie, onderhoudsbeurt, minimaal 12 maanden APK, poetsen, en een halve tank brandstof. Het uitgebreider Zekerheidspakket Premium kost EUR 895 en biedt 12 maanden BOVAG garantie (in plaats van 6 maanden garantie).
Wij stellen ons graag aan u voor. Auto Service Boode is aangesloten bij Vakgarage, en is daarnaast PCA Merkspecialist (in Peugeot en Citroën). Wij zijn al meer dan 25 jaar BOVAG-lid. We hebben een ruim en gevarieerd aanbod aan occasions op voorraad staan. Onze recent vernieuwde showroom is te vinden in Zevenhuizen ZH, tussen snelwegen A12 en A20 in. Wij zijn makkelijk te bereiken vanaf beide snelwegen, en beschikken over een ruim opgezette werkplaats (voorzien van nieuwste apparatuur).
Bekijk onze eigen website (autoservice
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.