Alfa Romeo Giulia 2.9 V6 Quadrifoglio Rosso Competizione

€ 57.950,-

Bouwjaar 03-06-2017
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.290 km
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Alfa Romeo Giulia 2.9 V6 Quadrifoglio Rosso Competizione


€ 57.950,-

Algemeen

Bouwjaar 03-06-2017
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.290 km
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Witmer & Odijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wasbeeklaan 3A
Postcode 2361 HG
Plaats Warmond
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 5790534 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.witmerodijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2016 - dec. 2018

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 307 km/u
Ledig gewicht: 1.595 kg
Wielbasis: 282 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Er zijn autoliefhebbers en er zijn Alfisti. Het bloed van Alfisti stroomt net iets sneller en is iets donkerder rood dan dat van andere autoliefhebbers. Om maar niet te spreken over wat er bij het aanschouwen van 'La Meccanica delle Emozioni' met deze mensen gebeurt. Er wordt dan niet op z'n Nederlands gesproken over verbruikscijfers of onderhoudsintervallen, opgewonden prijst men het designo, de prestaties en in dit geval de wederopstanding van een icoon. Een lang gekoesterde wens, de terugkeer van de legendarische achterwiel-aangedreven Giuila. Voor de Alfisti onder ons is het gerenommeerde automerk daarmee weer helemaal terug op de kaart. In de wereld van de sportieve sedan zet Alfa met de Quadrifoglio V6 direct de toon en wint de auto in vergelijkende testen van bijvoorbeeld de M3 en C63AMG. Dat bezorgd de ware Tifosi een onoverwinnelijk gevoel. Bent u gewoon uit een Beiers vaatje te tappen? Geen nood, de overigens bij Maserati gebouwde QV wordt ook door berijders met hoge kilometerstanden geprezen om de betrouwbaarheid. Bovendien staat de QV net even sneller bij de finishlijn dan Heiko en Fritz. Daarbij niet aangemoedigd door kunstmatig weergegeven motorklanken uit luidsprekertjes, nee de QV heeft een Dynamic en Race stand die het electronische differentieel bedienen en een klep in de uitlaat die je schoonmoeder van de achterbank afjaagt. Zo zijn er nog talloze zinnenprikkelende plussen van de Giulia QV te noemen, zaken die zorgen voor waar het in menig moderne auto aan ontbreekt; RIJplezier! Halleluja, je vermoedt wel iets, leest de lovende kritieken van de autopers en gaat dan eens echt rijden. Wat een vermogen, een almaar doortrekkende sensatie waar met vier deuren geen alternatief voor is. In de wetenschap dat de auto beschikt over een carbon dak, carbon motorkap, actieve vering, Torque Vectoring, DNA rij-dynamiek-regeling, 50/50 gewichtsverdeling, een actieve voorspoiler en tal van veiligheidsvoorzieningen geeft de auto al voor het rijden vertrouwen. Oogstrelend van buiten én binnen natuurlijk ook, hoewel je daar echt geen notie meer van hebt als je dat stuur bijna uit angst omklemt. De Alfisti hebben 29 jaar af moeten zien. Het was het wachten wel waard.
Een diepe buiging voor de Alfa Giulia!

Deze Giulia Quadrifoglio is afkomstig van de enige Nederlandse (vanaf 2020) en zeer zorgvuldige eigenaar. Dit herkent de li

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Giulia | Laatste kans of laten staan?

Bij Alfa Romeo is men blij en somber tegelijk. De Giulia is namelijk vernieuwd voor modeljaar 2023 en dus klaar voor nieuwe uitdagingen. Tegelijkertijd meldt de fabrikant dat dit het laatste model zonder elektrische aandrijving is en daarmee markeert de Giulia het einde van een tijdperk. Is de vernieuwde Alfa Romeo Giulia een auto om te laten staan of juist een laatste kans?

Autotest | Alfa Romeo Giulia Laatste kans of laten staan?

De Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 is een echte liefhebbersauto. Tegenover elektrische perfectie zet de Giulia een traditioneel en puur mechanisch gevoel.

Plus

  • goede prestaties
  • authentiek mechanisch gevoel
  • uitstekend weggedrag

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde uitrusting
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 een laatste kans of een model dat men beter kan laten staan? Dat is puur persoonlijk. Moderne elektrische auto's zijn stiller, (nog) sneller, comfortabeler, schoner, voordeliger en maken het leven dankzij slimme elektronica makkelijker en veiliger. Wie een auto ziet als gebruiksvoorwerp laat de Giulia daarom liever staan.

Het perfectionisme maakt elektrische auto's voor de traditionele autoliefhebber echter steriel en karakterloos. Dat is waarom Alfa Romeo nog steeds kansen ziet voor de Giulia en het model voor 2023 heeft voorzien van een nieuw gezicht en een (iets) rijkere uitrusting. Zakelijke sedans zijn bijna uitgestorven en door de nadruk te leggen op het puristische en mechanische karakter weet de Giulia zich meer dan ooit te onderscheiden. Voor de echte liefhebber is de Giulia dus absoluut een laatste kans.

Deel deze advertentie