Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD B-Tech Business Edition / FACELIFT / 280 PK / Navi / Acc / Leder / Memory / Lane Assist / Dode Hoek

€ 56.850,- incl. BTW

Bouwjaar 21-01-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 44.756 km
Deuren 5
Kenteken X-905-ZR Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD B-Tech Business Edition / FACELIFT / 280 PK / Navi / Acc / Leder / Memory / Lane Assist / Dode Hoek


€ 56.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-01-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 44.756 km
Deuren 5
Kenteken X-905-ZR Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam EAF Auto's
Contactpersoon Ernad Fazlic
Adres Veurseweg 81
Postcode 2251 AA
Plaats Voorschoten
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 33630537 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.eafautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 169 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 715 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 999): BOVAG 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Voor nog een betere indruk van de desbetreffende auto verwijs ik u graag naar een filmpje op onze website. WWW.EAFAUTOS.NL

Het is een auto die is ontworpen om niet alleen functioneel te zijn, maar om bovendien uitstekende prestaties neer te zetten. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder motor en de automatische transmissie. Dat noemen ze nou een ruimtelijk effect: het elektrisch bediende glazen panorama dak, dat net zo gemakkelijk open en dicht gaat als de elektrisch bedienbare achterklep. En ondertussen het ware luxegevoel van het lederen interieur. Stoelverwarming is een plezierige extra in de auto. Binnen de kortste tijd is uw stoel behaaglijk warm. Als u eenmaal kennis hebt gemaakt met het elektrische cabriodak dan weet u het zeker: bij deze auto is over elk detail nagedacht. Aan een fijn opwarmertje in de kille dagen is gedacht, in de vorm van een verwarmd stuurwiel. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de uitrusting van deze Alfa Romeo behoren ook zwarte hemelbekleding, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, actieve hoofdsteunen en LED-achterlichten.

De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. U kunt het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en het navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Alfa Romeo met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. U bent in deze Alfa Romeo ook voorzien van keyless entry, automatisch dimmende buitenspiegels en isofix-aansluiting.

In de Alfa Romeo STELVIO heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Keep your la

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie