Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Veloce / AUT / Sportstoelen / Lane Assist / Dode Hoek / Navi / Ecc / Leder / Led / Pdc / 19

€ 33.850,-

Bouwjaar 01-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.226 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 148 kW (202 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Veloce / AUT / Sportstoelen / Lane Assist / Dode Hoek / Navi / Ecc / Leder / Led / Pdc / 19


€ 33.850,-

Algemeen

Bouwjaar 01-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.226 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 148 kW (202 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam EAF Auto's
Contactpersoon Ernad Fazlic
Adres Veurseweg 81
Postcode 2251 AA
Plaats Voorschoten
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 33630537 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.eafautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/65 R19
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 167 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 999): BOVAG 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Voor nog een betere indruk van de desbetreffende auto verwijs ik u graag naar een filmpje op onze website. WWW.EAFAUTOS.NL

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Alfa Romeo STELVIO. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. En o ja, het lederen interieur is ook een vermelding waard! Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Zon en frisse lucht krijgen vrij spel dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Als de 'r' in de maand zit, komt zo'n verwarmd stuurwiel als geroepen! Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Ook open dak, 19 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, zwarte hemelbekleding, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels zijn aan boord.

Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! Qua muziekbeleving onderweg gaat deze auto ook een stevige stap verder dankzij het high performance audiosysteem. Met het navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Ook lekker handig is de audiobediening op het stuur. De uitrusting van deze auto is met DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry en isofix-aansluiting behoorlijk compleet.

In de Alfa Romeo STELVIO heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. De dodehoekdetectie waarschuwt als een ander voertuig zich in uw dode hoek bevindt. De auto is ook uitgerust met accident avoidance system, forward collision warning system, Abs - anti blokkeer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie