Bouwjaar | 04-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.660 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-TTD-56 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 13.440,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.660 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-TTD-56 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasion Kampioen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaaldijk 40 |
Postcode | 2741 PA |
Plaats | Waddinxveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 228888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasionkampioen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
? OCCASION KAMPIOEN IS ONDERDEEL VAN DEALERGROEP MULDER-MAZDA. Wij zijn al ruim 50 jaar actief in de automobielbranche en beschikken over kennis, ervaring én vakkundige medewerkers om u op de juiste wijze van dienst te kunnen zijn. Wij zijn aangesloten bij de BOVAG én RDW-erkend.
/// OVER DEZE AUTO:
? Dit betreft een origineel Nederlands geleverd exemplaar. (Geen import)
? Bij binnenkomst is de auto vakkundig geïnspecteerd in onze moderne werkplaats.
? De kilometerstand is logisch verklaarbaar en aantoonbaar middels een RDW-Voertuigrapport. (NAP)
? De auto is aantoonbaar onderhouden conform het voorschrift van de fabrikant.
_
/// OVER OCCASION KAMPIOEN:
? Wij zijn onderdeel van dealergroep Mulder-Mazda; een familiebedrijf opgericht in 1954.
? Wij zijn lid van de BOVAG én RDW-erkend.
? Onze showroom is gevestigd in Waddinxveen; slechts 30 minuten rijden van Rotterdam, Den Haag en Utrecht.
? Alle auto's die wij aanbieden zijn vakkundig geïnspecteerd door onze ervaren monteurs.
? Wij ruilen graag uw huidige auto in tegen een eerlijke prijs.
? Onze klanten beoordelen ons met een 9+
_
/// BEZICHTIGING EN PROEFRIT? WELKOM!
Binnen onze openingstijden bent u van harte welkom. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij echter uw bezoek vooraf kenbaar te maken. U kunt ons als volgt bereiken:
? Telefoon: (0182) 22 88 88
? E-mail: sales@occasionkampioen.nl
? WhatsApp: (0182) 22 88 88
_
/// ONZE OPENINGSTIJDEN:
? Maandag t/m vrijdag: 08:30 - 17:30 uur.
? Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!