Bouwjaar | 19-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.763 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TN-320-S Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
€ 14.944,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.763 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TN-320-S Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage van 't Hoog |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 9 |
Postcode | 2964 LG |
Plaats | Groot Ammers |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 601970 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragevanthoog.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2018
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 175 x 145 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 14
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Nette auto voorzien van nationale auto pas en onderhoudshistorie .
bij aankoop kunnen wij je volledig ontzorgen met ons afleverpakket, wij leveren de auto dan met 1 jaar Bovag garantie, een complete onderhoudsbeurt, nieuwe APK, Airco onderhoudsbeurt, 15.000 km onderhoudsvrij, tenaamstelling en een gratis einde garantiecheck.
De kosten voor dit pakket bedragen slechts 995,- euro. Je bent dan verzekerd van een top onderhouden auto waarbij je het eerste jaar niet voor onverwachte kosten komt te staan.
onderhoudspakket is overigens niet verplicht, voor de vraagprijs leveren wij de auto met een geldige APK en een aflevercheck en daarbij alle vloeistoffen gecontroleerd worden.
= Bedrijfsinformatie =
Vakgarage van 't Hoog is een allround autobedrijf dat dit jaar 45 jaar bestaat.
Service staat bij ons hoog in het vaandel.
Door een gemoedelijk familiebedrijf te blijven met een sterk team medewerkers kunnen we dit realiseren. Niet voor niets scoren we een mooie 9 op klantenvertellen.nl.
Bij aankoop kunnen wij je volledig ontzorgen met ons afleverpakket. Wij leveren de auto dan met 1 jaar Bovag garantie, een complete onderhoudsbeurt, nieuwe APK, airco onderhoudsbeurt,
15.000 km onderhoudsvrij, tenaamstelling en een gratis einde garantiecheck.
De kosten voor dit pakket bedragen slechts 995,- euro. Je bent dan verzekerd van een top onderhouden auto waarbij je het eerste jaar niet voor onverwachte kosten komt te staan.
Het onderhoudspakket is overigens niet verplicht, voor de vraagprijs leveren wij de auto met een geldige APK en een aflevercheck waarbij alle vloeistoffen gecontroleerd worden.
De 12 maanden Bovag garantie is van toepassing bij auto's vanaf € 4500,-
Voor bedrijfswagens is de Bovag garantie standaard 3 maanden.
De optielijst is met grote zorg samengesteld.
Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is.
Wij raden u dan ook aan om de opties en accessoires zorgvuldig te
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!