Audi A1 Sportback 1.0 TFSI Sport Pro Line S|Navi|PDC|LED|Dealer Onderhouden

€ 13.995,-

Bouwjaar 15-06-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.077 km
Deuren 5
Kenteken TJ-517-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Audi A1 Sportback 1.0 TFSI Sport Pro Line S|Navi|PDC|LED|Dealer Onderhouden


€ 13.995,-

Algemeen

Bouwjaar 15-06-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.077 km
Deuren 5
Kenteken TJ-517-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autovisie Dordrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Madame Curiestraat 20
Postcode 3316 GN
Plaats Dordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 43181773 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovisiedordrecht.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R17
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Autovisie Dordrecht,

LET OP: SINDS KORT ZIJN WE GAAN UITBEREIDEN DOOR DE 2E VESTIGING TE OPENEN STRAAT ACHTER ONZE HUIDIGE. HET KAN ZIJN DAT WE OP DAT MOMENT NIET OP DE BEZOEK ADRES ZIJN WAT IN DE ADVERTENTIE AANGEGEVEN IS. GRAAG AANGEVEN WANNEER U VERTREKT ZODAT WIJ U KUNNEN ONTVANGEN. OM TELEURSTELLINGEN TE VOORKOMEN.

*Nieuwe APK en onderhoudsbeurt zijn mogelijk.
*Financiering en garantie zijn mogelijk. Voor meer informatie kunt u gerust een kijkje nemen op www.autovisiedordrecht.nl.
*Voor auto's jonger dan 12 jaar en onder de 200.000 km kunt u bij ons een Autotrust-garantie afsluiten.*
*Pinnen is helaas niet mogelijk bij Autovisie Dordrecht, maar overmaken is wel mogelijk (Graag rekening houden met een verhoging van de limiet van 4 uur).
*Reserveringen worden alleen geaccepteerd als klanten onderweg zijn.

Mocht u een auto willen inruilen, dan ontvangen wij graag enkele duidelijke foto's van het interieur en exterieur, de kilometerstand, en vermeld daarbij eventuele beschadigingen en/of mankementen. De foto's kunt u sturen via WhatsApp: 0643181773.

Inruil is mogelijk na bezichtiging, waarbij wij u een definitieve inruilprijs kunnen geven.

Elke aankoopkeuring van Dekra, ANWB, of Bovag is toegestaan. LET OP: De kosten van deze keuring zijn voor de koper.

BEKIJK OOK ONZE ANDERE ADVERTENTIES. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt u aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten en verkeerde optielijsten. Neem altijd de optielijst door met de verkoper.


Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag 09:00 tot 17:00uur
Zaterdag 09:00 tot 16:00uur
Zondag gesloten


BEZOEKADRES:

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie