Bouwjaar | 13-03-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.075 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
€ 27.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.075 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | All About Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 25 |
Postcode | 2651 BC |
Plaats | Berkel En Rodenrijs |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46046032 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.allaboutautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R18
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 174 x 141 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.235 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.775 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Uitgebreide fotoreportage zie www.allaboutautomotive.nl
Het is een auto die is ontworpen om niet alleen functioneel te zijn, maar om bovendien uitstekende prestaties neer te zetten. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Comfort? Luxe? Stijl? Allemaal meegeleverd in de vorm van het lederen interieur. Verwarmde stoelen maken het interieur behaaglijk op winterse dagen. Ook instelbaar onderstel, LED-dagrijverlichting, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen horen tot de voorzieningen op deze auto.
Van A naar B zonder omwegen: altijd uw eigen navigatiesysteem aan boord! Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. De audiobediening op het stuur is niet alleen handig en praktisch, maar draagt ook bij aan de veiligheid onderweg. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Deze Audi A1 Sportback maakt het rijden graag gemakkelijk. Daarom verzorgt de regensensor de mate van ruitreiniging die de ruitenwissers moeten leveren bij neerslag. Ook cruise control, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller zijn aan boord.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Even niet geconcentreerd of afgeleid? Dan zorgt de lane assist dat u in het juiste spoor blijft. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen.
Deze Audi A1 Sportback komt uit 2020, werd geleverd van 01-07-2019 tot 31-12-2020 en kostte toen € 56.469,-. Deze personenauto staat sinds 2024 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 147 kW (200 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 235 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,1 liter per 100 km en hij weegt 1235 kg. De APK is geldig tot 17-07-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!