Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 39.599,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Maas-De Koning Moordrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grote Esch 60 |
Postcode | 2841 MJ |
Plaats | Moordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 0207100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maasdekoning.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Modelcode: 8Y
Referentienummer: 369969
Productienummer: 369969
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Ledig gewicht: 1.290 kg
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieurkleur: Ai zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
CO2-uitstoot: 119 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Audi Selectie :plus, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: All-in prijs: All-in prijs
Dit afleverpakket bevat: Audi Selectie :plus; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Geldige APK, RDW-leges
Maas-De Koning - dé autodealer verspreid over de Randstad, tussen de grote steden. Dealer voor de merken Volkswagen, Audi, Audi RS, SEAT, CUPRA, ¦koda en Volkswagen Bedrijfswagens. Kom langs voor onze uitgebreide voorraad nieuwe en gebruikte auto's, onderhoud, reparatie, schadeherstel, leasing en accessoires.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi S3 | Voorsprong door... ?
Bij compacte, snelle auto's gaat het maar om één ding: prestaties. Wie de beste prestaties levert is per definitie de beste in zijn soort. Audi introduceert nu de nieuwe S3, de snelste uitvoering van de A3. Zoals het credo van het merk al suggereert, wil Audi de voorsprong op andere snelle auto's realiseren met superieure techniek. Heeft de nieuwe Audi S3 inderdaad een voorsprong op de rest?
De Audi S3 biedt behalve een 300 pk sterke motor ook heel veel techniek om die kracht om te zetten in prestaties. Iedereen kan daarom hard rijden met de S3, maar mede daarom blijft de sensatie uit.
Plus
- uitstekende wegligging
- vermogen optimaal te gebruiken dankzij vierwielaandrijving
Min
- wel snel, niet opwindend
Conclusie
Voorsprong door techniek luidt het credo van Audi. In dit geval mag dat heel letterlijk worden genomen, want de derde generatie van de Audi S3 zet alle denkbare technische hulpmiddelen in om beter te presteren dan de concurrentie. En met succes, want de motor is niet alleen extreem sterk (300 pk) maar dankzij Quattro vierwielaandrijving is dit ook nog eens effectief om te zetten in prestaties. Bovendien zorgt de moderne techniek ervoor dat de S3 onder alle omstandigheden veilig en comfortabel is.
De geavanceerde techniek is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van de nieuwe Audi S3. De techniek zorgt ervoor dat iedereen hard kan rijden met de S3. Wanneer andere auto's het uiterste van hun kunnen tonen, vertoont de S3 nog geen druppeltje zweet. De techniek zorgt er ook voor dat alles zo makkelijk gaat, dat de spanning en sensatie die horen bij een auto als deze jammerlijk ontbreken.