Bouwjaar | 20-10-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 106.836 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 08-ZFD-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
€ 17.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 106.836 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 08-ZFD-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J&F |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Staalstraat 16a |
Postcode | 2984 AJ |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 420010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-jenf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 226 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 187 x 146 cm
Wielbasis: 291 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.540 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.145 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Origineel Nederlandse auto in nette staat. Voorzien van Nationale Autopas, onderhoudsboekjes en reservesleutel. Autobedrijf J&F is RDW erkend, aangesloten bij de BOVAG en Nationale Auto Pas (NAP). Voor meer informatie betreft afleverpakketten ga naar onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A6 | Moeiteloos vooruit
Was de vorige auto een Audi A6, dan wordt de volgende dat waarschijnlijk weer. Immers, een Audi A6 is vertrouwd; luxe en comfort staan voorop, maar sportiviteit en moderne techniek worden niet vergeten. Van een nieuwe generatie van de Audi A6 mag precies datzelfde worden verwacht, maar dan beter. Of biedt de vierde generatie van de A6 toch meer?
De nieuwe Audi A6 (2018) is niet wezenlijk anders dan de vorige, maar doet alles beter. Hij biedt meer comfort en tegelijkertijd meer dynamiek. De semi-zelfrijdende functies maken de auto veiliger.
Plus
- verpletterend snel, relatief zuinig
- sportief en comfortabel
- overtuigt als premium product
Min
- past nauwelijks in een parkeervak
- pas echt compleet met opties
Conclusie
De vierde generatie van de A6 biedt alles wat verwacht mag worden van een Audi A6. Als vanouds is de auto comfortabel, terwijl sportiviteit niet is vergeten. In de dynamische modus is het weggedrag nu nog scherper geworden. In de comfortabele stand is de A6 een oase van rust en zorgt slimme elektronica voor nog meer gemak (semi-zelfrijdende functies) dan voorheen.
Ten opzichte van de concurrentie weet de A6 zich echter ook duidelijk te onderscheiden. De bestuurder wordt nooit geconfronteerd met nieuwe techniek, maar heeft er wel profijt van. Wanneer het wel zichtbaar of merkbaar is, pakt Audi de techniek nog mooier in. Dat is de charme van de Audi A6: moeiteloos vooruit.