Bouwjaar | 14-05-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 229.949 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 13-JHH-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-05-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 229.949 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 13-JHH-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KN Automotive |
Contactpersoon | nordin |
Adres | Nieuwe Gouwe W.Z. 3 |
Postcode | 2802 AN |
Plaats | Gouda |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43222850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 5146 x 1894 x 1455 cm
Wielbasis: 294 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.775 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.875 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 288 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik in de stad: 17,6 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Zeer mooie, sportieve en rijk uitgerusten AUDI A8 4.2 V8 QUATTRO uit het jaar 2004. Auto rijdt, schakelt en stuurt prima. Voertuig is altijd goed onderhouden. Onderhoudshistorie is aanwezig. Dit voertuig is voorzien van dubbel glas komt weinig tot niet voor. Voertuig wordt geleverd met Nationale Auto Pas en 2 sleutels.
YOUNGTIMER!!!
Voorzien van onder andere:
- Dubbel glas in alle ruiten
- Automaat
- Climate control voor en achter
- Navigatie scherm
- Lederen bekleding
- Luchtveren
- Cruise control
- Multifunctioneel stuurwiel
- Startknop
- XENON verlichting
- 4 Elektrische ramen
- Schuif/kantel dak
- Elektrische spiegels
- Stoelverwarming voor en achter
- 19 inch lichtmetalen velgen
- Bluetooth AUX/ USB aansluiting
- Multimedia voorbereiding
- Zelf dimmende binnenspiegel
- Middenarmsteun voor en achter
- Privacy Glass
- Mistlampen voor
- Sfeerverlichting
- Nationale Auto Pas
- 2 Sleutels
Kortom zeer mooie, sportieve en rijk uitgerusten auto.
Wij rekenen geen afleverkosten of afleverpakketten.
Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het verstrekken van de juist gegevens bij onze occasions, kan het toch voorkomen dat er door het gebruik van externe dataleveranciers onjuistheden vermeld staan, onze excuses hiervoor. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Wij zijn dagelijks geopend op afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.