Bouwjaar | 22-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.281 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-392-TN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
€ 39.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.281 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-392-TN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hoex & Baas Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Middelblok 102 |
Postcode | 2831 BP |
Plaats | Gouderak |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39268814 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hoexenbaas-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi e-tron 55 quattro 95 kWh/Pano/S-Line/RS stoelen/Memory/Camera
- Kenteken: J-392-TN
- Merk: Audi
- Model: e-tron
- APK tot: 22-10-2026
- Tellerstand: 99281 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Elektrisch
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: grijs
- Motorcode: EAS
- Vermogen: 300 kW / 409pk
- Ledig gewicht: 2495 kg
- Max. trekgewicht: 1800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 490 cm
- Breedte: 194 cm
- Emissieklasse: Euro Z
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Adaptief demping systeem
- Aluminium delen exterieur
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Kleur zwart
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 21"
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Trekhaak met afneembare kogel
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio installatie
- Audio installatie premium
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrische ramen voor en achter
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bekleding
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Luchtvering
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- S Line exterieur
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Uitwijk assistent
- Variabele stuuroverbrenging
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- File assistent
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Op zoek naar een sportieve Audi E-Tron met S-line, Panoramadak en Virtual Cockpit?
Deze origineel Nederlands geleverde Audi e-tron 55
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.