Bouwjaar | 05-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 109.685 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-055-NN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
€ 33.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 109.685 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-055-NN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Bergen & Lamens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hopperweg 11-10 |
Postcode | 3225 LS |
Plaats | Hellevoetsluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 231010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanbergen-lamens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
| Adaptieve cruise control | Bang & Olufson audiosysteem | Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugen | Luchtvering | Apple Carplay | Afneembare trekhaak | 20inch lichtmetaal | Sportstoelen
Audi e-tron 55 quattro advanced 95 kWh S-line Panodak
- Kenteken: G-055-NN
- Merk: Audi
- Model: e-tron
- APK tot: 05-11-2025
- Tellerstand: 109685 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Elektrisch
- Accucapaciteit: 95 kWh
- Type laadkabel: Type 2/16A
- Actieradius: 300 km
- Huur of koop accu: Koop
- Accukoeling: Ja
- Accuverwarming: Ja
- Aantal laadfasen: 3-fasen
- Laadvermogen: 11 kW
- Laadtijd (0% tot 100%): 7 uur 50 min
- Stekkeraansluiting: Type 2 (Mennekes) 7-pins
- Geschikt voor snelladen: Ja
- Laadvermogen snelladen: 150 kW
- Laadtijd snelladen (0% tot 100%): 37 min
- Stekkeraansluiting snelladen: CCS (Combo) 7+2 pins
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs Metallic
- Kleurnaam: Manhattangrijs metallic
- Bekleding: Leder/Stof
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: Manhattangrijs metallic
- Motorcode: EAS
- Vermogen: 265 kW / 361pk
- Ledig gewicht: 2465 kg
- Max. massa voertuig: 3130 kg
- Max. trekgewicht: 1800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 490 cm
- Breedte: 194 cm
- Hoogte: 162 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Emissieklasse: Euro Z
- Bandenmaat voor: 255/50/20
- Bandemaat achter: 255/50/20
- Velgmaat: 20 inch
- Wielbasis: 2928 mm
Bijzondere opties & accessoires
- Achteruitrijcamera
- Apple Carplay/Android Auto
- Audio installatie premium
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- DAB
- Electronic climate control
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Extra getint glas achter
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 20"
- Luchtvering
- Middenarmsteun voor
- Navigatiesysteem full map
- Niveauregeling automatisch
- Oplaadmogelijkheid
- Panoramadak
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Sportvelgen
- Trekhaak met afneembare kogel
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Voorstoelen verwarmd
Pakket: Connectivity pakket
- Apple Carplay/Android Auto
- Audio installatie premium
- DAB
- Draadloze telefoonlader
- Geluidsisolerend glas
Pakket: S Line interieur
- Aluminium interieur afwerking
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Sportstoelen
Pakket: Stoelen pakket
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Lendesteunen (verstelbaar)
Pakket: Tour pakket
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- Dodehoekdetectie met correctie
- File assistent
- Rijstrooksensor met correctie
- Uitwijk assistent
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Aluminium delen exterieur
- Buitenspieg.elektr.inklap en aut. dim
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale verg
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.