Bouwjaar | 19-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 96.556 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | G-632-XR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 96.556 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | G-632-XR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van der Wal en Zonen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lekdijk 188 |
Postcode | 2967 GJ |
Plaats | Langerak |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 602888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderwalenzonen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 540 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 299 km
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 248,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Gewenst een afspraak te maken voor een bezichtigen in combinatie met een overtuigende proefrit. We zijn geopend op werkdagen van 08;30 uur tot 17;00uur en op Zaterdag van 10;00uur tot 16;00uur. Bereikbaar op 0184 - 602888 en/of verkoop@autobedrijf-vanderwal.nl
Hij is doordacht innovatief en duurzaam als geen ander: de elektrische Audi e-tron biedt met zijn elektrische aandrijving een ongekende rijervaring. Wat een rijervaring, die elektromotor. Forse actieradius, nul uitstoot en heerlijk pittig rijgedrag! De krachtige motor geeft deze Audi uitstekende prestaties. Noodzaak is het misschien niet, maar wát een luxegevoel, dat elektrisch bediende glazen panorama dak en dat lederen interieur. Stoelverwarming is een plezierige extra in de auto. Binnen de kortste tijd is uw stoel behaaglijk warm. Zelfs op slecht wegdek zorgt de luchtvering voor een opmerkelijk gladde en comfortabele rit. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Via het digitale dashboard bent u permanent op de hoogte van alle informatie die u nodig heeft voor een veilige rit. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Rijden-stilstaan, rijden-stilstaan. Niks is irritanter en vermoeiender dan filerijden. Daar heeft deze Audi e-tron een oplossing voor: de file assistent, die met radarmeting permanent het tempo aanpast op de voorligger. Zelfs als die stopt. Kilometerstand? Oliepeil? Accuspanning? Allemaal te zien via de app. Overal. Altijd. Dankzij Connected Services. U kunt het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met harde schijf bedienen met de knoppen op het stuur of zelfs met uw stem. U bent in deze Audi ook voorzien van electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, parkeersensoren voor en achter, regensensor, automatisch dimmende buitenspiegels en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Audi e-tron samen. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. Als een ander voertuig
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.