Audi E-Tron E-Tron 50 quattro Launch edition plus 71 kWh 313 PK 1e-Eig, Audi-Dealer-Onderh, 12-Mnd-BOVAG, NL-Auto, Leer, Panoramadak, Adaptive-Cruisecontrol, Park

€ 30.490,- incl. BTW

Bouwjaar 20-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 102.151 km
Deuren 5
Kenteken J-807-HF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 230 kW (313 pk)

Audi E-Tron E-Tron 50 quattro Launch edition plus 71 kWh 313 PK 1e-Eig, Audi-Dealer-Onderh, 12-Mnd-BOVAG, NL-Auto, Leer, Panoramadak, Adaptive-Cruisecontrol, Park


€ 30.490,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 102.151 km
Deuren 5
Kenteken J-807-HF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 230 kW (313 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Schie B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijndijk 296- 300
Postcode 2394 CG
Plaats Hazerswoude Rijndijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 3419090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 28566983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanschie.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 540 Nm

Aandrijving
Actieradius: 347 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 71 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 57 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 27 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 384 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 28 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 19:43
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:13
Bruikbare accucapaciteit: 67.45 kWh
Ingeschatte actieradius: 317 km
Ingeschat verbruik: 24.68 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 257 km
Actieradius praktijk winter: 222 km
Verbruik praktijk zomer: 24.29 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.1 kWh/100km

All-In Service
-12 maanden BOVAG garantie
-12 maanden Europa pechhulp
-Uitgebreide Inspectie
-Minimaal 6 maanden APK
-Vloeistoffen op peil
-Reiniging in- en exterieur
-14 dagen omruilgarantie

Beleef de unieke sensaties van elektrisch rijden met deze Audi e-tron. Schoon, stil en fiscaal vriendelijk: met de elektromotor is het zuinig zoeven! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Dit is een auto in het wat hogere segment; dat merkt u bijvoorbeeld aan de luchtvering. Met het lederen interieur ervaart u direct het gevoel van luxe en comfort. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Het interieur baadt in daglicht dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en LED-achterlichten.

Dankzij het digitale dashboard in deze auto kan u de interface van uw cockpit personaliseren. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Hoeveel gigabytes aan muziek wilt u meenemen? Met één stick in de usb-aansluiting kunt u uren en uren vooruit. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Boem is ho? Niet bij deze Audi e-tron. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Ook is de Audi uitgerust met: dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie