Audi E-Tron E-Tron 50 quattro Launch edition plus 71 kWh / LEDER/ LUCHTVERING/ PANODAK/ 21 LMV/ STOELVERWARMING/ APPLE CARPLAY/ ANDROID AUTO/ NAVI/ PARK. SENSOREN

€ 27.950,- incl. BTW

Bouwjaar 27-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 76.449 km
Deuren 5
Kenteken G-106-XV Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 230 kW (313 pk)

Audi E-Tron E-Tron 50 quattro Launch edition plus 71 kWh / LEDER/ LUCHTVERING/ PANODAK/ 21 LMV/ STOELVERWARMING/ APPLE CARPLAY/ ANDROID AUTO/ NAVI/ PARK. SENSOREN


€ 27.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 76.449 km
Deuren 5
Kenteken G-106-XV Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 230 kW (313 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wittebrug Honselersdijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuweweg 8
Postcode 2675 BC
Plaats Honselersdijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 639850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wittebrugautohonsel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 540 Nm

Aandrijving
Actieradius: 300 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 71 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 49 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 27 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 332 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 28 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 19:43
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:13
Bruikbare accucapaciteit: 67.45 kWh
Ingeschatte actieradius: 315 km
Ingeschat verbruik: 24.85 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 223 km
Actieradius praktijk winter: 192 km
Verbruik praktijk zomer: 26.54 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 31.79 kWh/100km

Hij is doordacht innovatief en duurzaam als geen ander: de elektrische Audi e-tron biedt met zijn elektrische aandrijving een ongekende rijervaring. Met de elektromotor rijdt u stil en snel de toekomst in. Maar ook schoon en zuinig. De auto is van het bouwjaar 2019 en is van de eerste eigenaar. De krachtige motor geeft deze Audi uitstekende prestaties. De innovatieve luchtvering technologie verbetert het rijcomfort door alle hobbeligheden in het wegdek te minimaliseren. Topklasse: daar hoort leren bekleding absoluut bij. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Licht, lucht, ruimte en gemak wordt verzorgd door het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. In deze auto profiteert u onder andere ook van: LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

U leest alle belangrijke functies helder af dankzij het digitale dashboard. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Neem uw eigen muziek mee onderweg! Dankzij smartphone connectiviteit laat het audio-installatiesysteem het geluid klinken. Het navigatiesysteem met harde schijf wijst de weg. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Me

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie