Bouwjaar | 31-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 62.860 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 31-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 62.860 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Loenen's Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Groendijck 43b |
Postcode | 3466 NJ |
Plaats | Waarder |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23892532 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.loenensautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u
Ledig gewicht: 2.005 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,2 l/100km (1 op 45,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Audi Q5 50 TFSI e quattro / Pano / Trekhaak / Camera
Hele nette Audi Q5 50 TFSI e uit 2020. De auto beschikt over vele opties zoals een panorama dak, elektrisch uitklapbare trekhaak & adaptieve cruise control. Compleet met 2 sleutels en boekjes. De auto is dealer onderhouden.
De prijs is inclusief BTW, aflevering & garantie.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de volgende gegevens :
0623892532
info@loenensautobedrijf.nl
Loenen's autobedrijf
De Groendijck 43
3466 NJ Waarder
www.loenensautobedrijf.nl
*Deze advertentie is zorgvuldig opgesteld door Loenen's Autobedrijf om correcte en actuele informatie te verstrekken. Ondanks deze zorgvuldigheid kan de inhoud onvolledig en/of onjuist zijn. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de informatie in deze advertentie.*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.