Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line S | Panoramadak | Luchtvering | B&O 3D sound | Supersport stoelen | Tour | 360 graden camera | Sfeerverlichting |

€ 99.950,- incl. BTW

Bouwjaar 17-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 280 kW (381 pk)

Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line S | Panoramadak | Luchtvering | B&O 3D sound | Supersport stoelen | Tour | 360 graden camera | Sfeerverlichting |


€ 99.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 280 kW (381 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Audi Centrum Rotterdam Autostrada
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Landaulettestraat 9
Postcode 3063 NR
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4105600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohoogenboom.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Modelcode: 4M

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 84 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 260 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 507 x 197 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 3.100 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart-rotsgrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 30 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28 kWh/100km

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 236 - € 258 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket Gebruikt
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100

Dit betreft een demonstratieauto, de kilometerstand en beschikbaarheid kan hierdoor afwijken. Bij interesse in deze auto vragen wij u vriendelijk een afspraak te maken om teleurstelling te voorkomen.

Welkom bij Audi Centrum Rotterdam, onderdeel van Auto Hoogenboom! Dit betreft een occasion die wij direct kunnen leveren. Benieuwd naar ons afleverpakket? Kijk op www.autohoogenboom.nl/zekerheidspakket en ontdek de zekerheden van onze occasions. Onze prijzen zijn inclusief btw & BPM, Wij nodigen u graag uit deze auto in onze showroom aan de Zuiderparkweg 620 in Rotterdam te bekijken. Neem voor meer informatie contact op met de afdeling occasions van Audi Centrum Rotterdam via 010-4105628 / 010-4105643 of per e-mail via l.jut@audicentrumrotterdam.nl of sanjay.lachmon@autohoogenboom.nl. Aanbod onder voorbehoud van druk- en zetfouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie