Bouwjaar | 16-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.622 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
€ 62.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.622 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Private Collection Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Warmoeziersweg 14 |
Postcode | 2661 EH |
Plaats | Bergschenhoek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 3330430 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.privatecollectioncars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - jun. 2021
Modelcode: 4M
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 335 kW (455 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Actieradius: 47 km
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 3.035 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
CO2-uitstoot: 62 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Hierbij biedt Private Collection Cars deze prachtige Audi Q7 60 TFSI e uit 2021 aan.
Uitgevoerd in de kleur Florett Silver Metallic met zwart lederen Valona ruitpatroon interieur een prachtige auto om te zien en te rijden. Dit betreft de Competition uitvoering waardoor de auto al zeer rijk is uitgerust.
Naast de standaardopties is deze Audi voorzien van onder andere:
Panorama schuif- kanteldak
Nightvision Camera in cockpit
360° camera
Massagestoelen
Adaptive Cruise Control
Stoelverwarming voorzijde en achterzijde
Stoelverkoeling
Bang&Olufsen sound surround systeem
Achterbank (2. Serie) verschuifbaar (plus) 5KA
Adaptieve Ruitenwisser, verwarmd 9PF
Akoestisch glas Portierruiten aan de zijkant VW0
Audi connect Diefstalvolgsysteem 7I1
Audi connect Sleutel 2F1
Audi music interface op de achterbank UF8
Audi Smartphone Interface IU1
Bandenspanningscontrolesysteem 7K3
Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing) QL5
Bluetooth-handsfree-installatie met Spraakherkenning (Audi Phone Box) 9ZE
Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar, met Dimautomaat en Memory 6XL
Buitenspiegel met Stoeprandfunctie, rechts
Bumper Sport-design (S-line, Contrastlak) 2K8
Chassis (adaptive air suspension) 1BK
Comfort-sleutel met sensorgestuurde Achterklepontgrendeling incl. (openen + sluiten) PGC
o Laadrandbescherming (Roestvrij staal)
o Bagage-/laadruimteafdekking elektrisch
Dubbele zonnekleppen (verschuifbaar,
uittrekbaar) 5XL
Head-up-display KS1
Bij deze Audi Q7 is de volledige onderhoudshistorie bekend en facturen zijn aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
"For any questions or for the full list of options, we can be reached by email or phone.
All of our cars come with 6 months Bovag warranty.
!!! If you are a foreign (outside of the Netherlands) buyer, please contact us by email or phone for export prices excluding taxes (BPM and/or VAT).
We warmly welcome you to our showroom in Bergschenhoek. In addition to buying your new car, you can also come to us for maintenance.
I
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.