Audi Q7 60 TFSI e Quattro Pro Line S, 22, S sportstoelen, pano, B&O, ACC, camera, dealeroh

€ 73.850,-

Bouwjaar 01-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.459 km
Deuren 5
Kenteken K-991-TS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 334 kW (455 pk)

Audi Q7 60 TFSI e Quattro Pro Line S, 22, S sportstoelen, pano, B&O, ACC, camera, dealeroh


€ 73.850,-

Algemeen

Bouwjaar 01-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.459 km
Deuren 5
Kenteken K-991-TS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 334 kW (455 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MAK AUTO
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Leeuwenhoekweg 1
Postcode 2964 LJ
Plaats Groot-Ammers
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 601236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mak-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Modelcode: 4M
Referentienummer: 32,31
Productienummer: 32,31

Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 85 liter
Actieradius: 43 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.435 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 14 kWh

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 77 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,2 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Dit betreft een zeer luxe en sportief uitgevoerde Audi Q7 60 TFSI e Quattro S-tronic (462 pk) Pro Line S Competition. Orcazwart metallic (C9X) en interieur: Leder Valcona met S-logo's en stiksels in ruitpatroon (N0Q). Deze auto heeft slechts 59.459 km gereden, is volledig dealeronderhouden en verkeert uiteraard in zeer goede staat. Voorzien van vele opties zoals:

Belangrijkste Opties:

7UG: MMI navigatie plus met Audi virtual cockpit
8IZ: HD Matrix LED-koplampen met Audi laserlicht
8T5: Adaptive cruise control met Stop & Go en file-assistent
PCC: Assistentiepakket 'Tour' inclusief predictive efficiency assist
3FU: Panoramadak
9VS: Bang & Olufsen Premium Sound System met 3D-geluid
PGC: Comfortsleutel inclusief sensorbediende achterklepbediening
XXX: Lichtmetalen velgen 21"

Connectiviteit en Infotainment 
De Audi Q7 biedt ultieme connectiviteit met het MMI navigatie plus-systeem (7UG), inclusief Audi virtual cockpit voor gedetailleerde navigatie-informatie. Met het Bang & Olufsen Premium Sound System (9VS) geniet u van een rijke geluidservaring. Audi connect biedt toegang tot online diensten, inclusief real-time verkeersinformatie.

Veiligheid en Rijassistentie 
Deze Q7 is voorzien van Adaptive cruise control (8T5) met file-assistent en Lane assist (6I6), die samen zorgen voor een veilige en ontspannen rijervaring. Het Assistentiepakket 'Tour' (PCC) bevat onder andere predictive efficiency assist, wat het brandstofverbruik optimaliseert. De Parkeerhulp plus (7X2) en de achteruitrijcamera (KA2) maken parkeren eenvoudig en veilig.

Comfort en Gemak 
Voor extra comfort is de Q7 uitgerust met sportstoelen (Q4Q) en een elektrische lendesteun (7P1). Het panoramadak (3FU) biedt een ruimtelijk effect, terwijl de elektrisch bedienbare achterklep (4E7) zorgt voor eenvoudig laden en lossen.

Exterieur en Design 
Het S line exterieurpakket (04H), gecombineerd met 21 inch lichtmetalen velgen (42P) en Privacy-glas (QL5), geeft deze Q7 een elegante

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie