Audi Q7 60 TFSI e Quattro Pro Line S Competition, MJ2024, pano, 4W-best, B&O, OLED, S sportstoelen, Laserlicht, tr.haak, 22, NP146k

€ 117.800,- incl. BTW

Bouwjaar 01-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Audi Q7 60 TFSI e Quattro Pro Line S Competition, MJ2024, pano, 4W-best, B&O, OLED, S sportstoelen, Laserlicht, tr.haak, 22, NP146k


€ 117.800,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MAK AUTO
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Leeuwenhoekweg 1
Postcode 2964 LJ
Plaats Groot-Ammers
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 601236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mak-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Modelcode: 4M
Referentienummer: 32,31
Productienummer: 32,31

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 84 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Wielbasis: 300 cm

Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28 kWh/100km
CO2-uitstoot: 29 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 236 - € 258 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-07-2029
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Premium - Brandstof (€ 695 meerprijs): De kosten voor het afleverpakket op deze auto bedragen 695,- euro. In dit pakket zit een reconditioneringsbeurt en volle tank brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Reconditioneringsbeurt, Volle tank brandstof

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100

Dit betreft een zeer luxe en sportief uitgevoerde Audi Q7 60 TFSI e Quattro S-tronic (facelift, 490 pk) Pro Line S Competition. Kleur: Daytonagrijs Pareleffect. Dit betreft een nieuwe auto. Uiteraard is alle documentatie aanwezig. Nieuwprijs circa € 146.000!!! Voorzien van vele opties zoals: S line interieur, S line exterieur, panoramadak, vierwielbesturing, Bang & Olufsen premium soundsystem, elektrisch uitklapbare trekhaak, servosluiting voor portieren, head-up display, garagedeuropener, comfortsleutel, HD matrix LED-koplampen incl. laserlicht, digitale OLED-achterlichten, adaptive air suspension sport, 22" lichtmetalen Audi sport velgen (multispaak S-design), assistentiepakket plus i.c.m. remote parkeerassistent plus, Audi assistentiepakket 'Tour' (o.a. Audi adaptive cruise control, afslag- en uitwijkassistent, Audi active lane assist, verkeerstekenherkenning, file assistent), assistentiepakket 'City en Parking' (o.a. parkeerhulp plus, topview camera's voor 360 graden beeld, achteruitrijcamera, Audi side assist, Audi pre sense rear, dwarsverkeerassistent), elektrisch verstelbare S sportstoelen plus i.c.m. memory functie, leder 'Valcona' met geruit stiksel, stoelverwarming voor en achter, stoelventilatie voor, decoratielijsten in mat carbon, Audi MMI Plus navigatie i.c.m. uitgebreide telefoonvoorbereiding, Audi phone box, Audi smartphone interface, DAB-tuner, sfeerverlichting plus, akoestisch glas in de zijramen, privacy glass, uitgebreide interieurvoorverwarming en ven

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie