Bouwjaar | 22-08-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | D2-11-74 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-08-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | D2-11-74 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ames Zwijndrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langeweg 350 |
Postcode | 3331 LG |
Plaats | Zwijndrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6126755 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ames.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 360 kW (489 PK)
Vermogen elektromotor(en): 110 kW (150 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.390 kg
Wielbasis: 300 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 695 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG 40-puntencheck: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
De vooruitstrevende hybride aandrijflijn van deze auto geeft vandaag al antwoord op de belangrijke vragen van morgen. Het sportieve uiterlijk is meegeleverd in de vorm van de S-Line styling. De kilometerstand van deze dealeronderhouden auto is laag, slechts 10. De auto is van bouwjaar 2024. Een elektromotor of verbrandingsmotor? Kiezen hoeft niet, want deze auto is hybride. Slim, zuinig en voordelig! Life is easy! In ieder geval met dit elektrisch bediende glazen panorama dak. En niet te vergeten de elektrisch bedienbare achterklep. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. De strakke sportstoelen hebben niet alleen de looks, maar bewijzen ook hun functie als u wat meer vraagt in de uitdagende bochten. Voor en achter: iedereen dezelfde luxe. Vandaar de verwarmde achterbank. Vergeet halogeen; deze koplampen gebruiken de allernieuwste matrix LED-technologie met maximale lichtopbrengst zonder de tegenligger te hinderen. Bij de rijke uitrusting horen ook sportonderstel, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, trailer assistent, aluminium dakrailing en dakspoiler.
Omdat goed geïnformeerd rijden tegenwoordig om veel meer draait dan alleen snelheid en brandstofpeil, laat het digitale dashboard alle functies zien die u nodig heeft. Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto vergemakkelijkt het parkeren aanzienlijk, vooral in krappe ruimtes. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Rijden-stilstaan, rijden-stilstaan. Niks is irritanter en vermoeiender dan filerijden. Daar heeft deze Audi Q8 een oplossing voor: de file assistent, die met radarmeting permanent het tempo aanpast op de voorligger. Zelfs als die stopt. Via uw smartphone en Connected Services checkt u eenvoudig de belangrijke functies van de auto, overal en altijd. De uitrusting van deze Audi is met premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, el
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.