Bouwjaar | 21-01-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.048 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 82-LJ-XG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-01-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.048 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 82-LJ-XG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Basic Car Centre |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsstraat 6 |
Postcode | 3371 XA |
Plaats | Hardinxveld-Giessendam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20400503 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.basiccarcentre.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Coupé
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 228 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 176 x 135 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 1.575 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtiging op afspraak
Wilt u deze auto in het echt bekijken? Bel ons dan voor een afspraak. Zo weet u zeker dat de auto aanwezig is.
Onze prijzen zijn gunstig geprijsde meeneemprijzen.
Wij doen ons uiterste best om de informatie van onze advertenties zo correct en actueel mogelijk weer te geven. Aan bovenstaande informatie kunnen echter geen rechten worden ontleend.
Wij kunnen ten alle tijden de auto op naam zetten, Wij kunnen ook een RDW vrijwaring afgeven,
Export dienstverlening.
Onze openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 10:00 uur tot 17:00 uur (alleen op afspraak)
Zaterdag: 10:00 uur tot 16:00 uur (alleen op afspraak)
voor meer vragen bel gerust van 9:00 tot 18:00 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi TT | Vernieuwingsdrang
De TT was altijd het mode-popje van Audi. De TT was mooi, aantrekkelijk en sportief. Maar de TT was ook een buitenstaander. En dat was jammer. Daarom gooit Audi het met de nieuwe TT over een heel andere boeg. De nieuwe TT is een waar stijl-ikoon en een echte vernieuwer. Maak kennis met het nieuwe boegbeeld van Audi.
De nieuwe TT is het paradepaardje van Audi. Zowel de vormgeving als de ergonomie zijn echt innovatief. Daarbij is de nieuwe TT comfortabeler en tegelijk sportiever dan voorheen.
Plus
- vernieuwende opzet Virtual Cockpit
- sportief en toch comfortabel
- oogstrelende vormgeving
Min
- minimale ruimte achterin (nog minder dan bij andere coupés)
- karige standaarduitrusting
- risico op spatten bij tanken
Conclusie
Audi introduceert de nieuwe TT Coupé. Met deze derde generatie is de TT niet langer een niche model van Audi, maar een echte vernieuwer. Zowel op het gebied van vormgeving als techniek vervult de TT voortaan een voortrekkersrol bij Audi. De virtual cockpit is een echte sprong vooruit en wat Autozine betreft vindt deze nieuwe ontwikkeling zijn weg zo snel mogelijk naar alle andere modellen van Audi.
Wanneer kalm wordt gereden is de TT comfortabel, terwijl in de besturing en de wegligging altijd merkbaar is dat de auto tot veel meer in staat is. Wanneer sportief wordt gereden, maakt de techniek het makkelijk om het maximale uit de auto te halen. In vergelijking met de vorige generaties is de auto zowel sportiever als comfortabeler en ook dat maakt de nieuwe tot TT een echte vernieuwer.