Bouwjaar | 03-01-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.988 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-PV-VV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | 141 kW (192 pk) |
€ 6.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.988 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-PV-VV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | 141 kW (192 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zuid West |
Contactpersoon | M. Akkas |
Adres | wateringseweg 98b |
Postcode | 2685 SW |
Plaats | Poeldijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43496165 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfzuidwest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 225/45 R17
Bandenmaat achter: 245/45 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 229 km/u
Maten
Wielbasis: 289 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.190 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 248 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik in de stad: 14,7 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Rijdt en schakelt prima interieur in goed staat. Recent zijn de remmen en remschijven rondom vervangen. Nieuwe Apk bij aflevering.
Beschikt over een Nationale auto pas daarmee heeft u een gegarandeerde km stand.
Wij zijn op AFSPRAAK geopend, voor bezichtigingen graag vooraf bellen om teleurstellingen te voorkomen.
Prijs is meeneemprijs geen onzin biedingen aub, inruil mogelijk tegen handel prijzen. Wij berekenen geen afleverkosten,.
Bij interesse in een van onze occasions adviseren wij om liever te bellen, wegens drukte kunnen wij niet altijd tijdig de e-mails beantwoorden.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten en zijn daarom onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.