Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.584 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-649-ZL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 384 kW (523 pk) |
€ 77.899,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.584 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-649-ZL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 384 kW (523 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Poelgeest Amsterdam B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pieter Braaijweg 12 |
Postcode | 1114 AJ |
Plaats | Amsterdam-Duivendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 4604690 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.van-poelgeest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2021 - 2022
Modelcode: I20
Technische informatie
Koppel: 765 Nm
Aandrijving
Actieradius: 615 km (613 km elektrisch)
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 197 x 170 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 112 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 45 minuten
Accu snelladen: 200 kW
Interieur
Interieurkleur: Interieurdesign Suite Amido
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,5 kWh/100km
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 202 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 635 min
Ongeëvenaarde motortechniek, indrukwekkende prestaties en krachtige Duitse kwaliteit. BMW maakt rijden geweldig. Dankzij de geavanceerde batterijtechnologie hebt u met deze auto een rijbereik dat ruim voldoende is voor de meeste dagelijkse ritten. En u zult zien, de tijd die nodig is om de batterij op te laden, valt enorm mee. Deze auto heeft maar weinig kilometers gemaakt, de teller staat op slechts 4999 kilometer. Lang onderweg zijn kan een behoorlijke uitdaging zijn voor rug en schouders. Daarom zijn de verwarmbare voorstoelen voorzien van een weldadige massagefunctie. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Het uiterst stabiele rijgedrag is te danken aan de aanwezige luchtvering. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 22 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, extra getint glas, antracietkleurige hemelbekleding, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Gemakkelijk en veilig is de spraakbediening voor het audio-installatiesysteem en het full map navigatiesysteem. Daarbij kunt u deze ook bedienen met de knoppen op het stuur. De audio-kwaliteit is geweldig, dankzij de DAB-ontvangst. Telefoonaccu in het rood? Laad 'm simpel op met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Het doek is gevallen voor de ouderwetse autosleutel. Instappen en wegrijden gaat met keyless start. Ook is de BMW uitgerust met: verstelbaar stuur, automatisch dimmende buitenspiegels en
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW iX | Op grote voet
BMW introduceert een reeks nieuwe elektrische auto's. De meest iconische daarvan is de "iX". Dat is niet alleen omdat de iX veruit de grootste is, maar ook omdat het model er op zijn zachtst gezegd bijzonder uitziet. De vormgeving is zo uitgesproken, dat er nauwelijks aandacht voor andere aspecten is. Daarom heeft Autozine de iX klein en bescheiden op de foto gezet om zich vervolgens op de overige kwaliteiten te concentreren.
De BMX iX combineert innovatieve vormgeving met vernieuwende techniek. De elektrische aandrijflijn toont de expertise van BMW op dit vlak. Ook het dynamisch comfortabele weggedrag maakt de iX uniek.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- superieur gevoel
- innovatief concept
Min
- onhandig klein dashboardkastje
- onhandelbaar groot in de stad
- belachelijke IconicSounds
Conclusie
De BMX iX is een reusachtige elektrische auto die zich bedient van controversiële vormgeving. Alles aan de iX is groot en juist de vormgeving moet dat maskeren. Dat lukt echter alleen met een lichte lakkleur in combinatie met donkere accenten. Dankzij de enorme buitenmaten is de binnenruimte riant.
De proefrit leert echter dat de iX veel meer kwaliteiten heeft! Naast de innovatieve vormgeving biedt de iX ook vernieuwende ergonomie en dat maakt het dagelijks leven makkelijker. Aan de aandrijflijn is merkbaar dat BMW al vroeg begon met elektrische auto's en nu een voorsprong heeft op fabrikanten die net beginnen. Dat blijkt allereerst uit de uitgekiende balans tussen actieradius, prestaties en prijs van de hier gereden "xDrive 40". Daarnaast benut BMW alle voordelen van elektrisch rijden met brutaal snelle acceleratie, een fluisterstil interieur en flexibele instellingen voor het terugwinnen van energie. Het weggedrag is samen te vatten als stabiel en tegelijkertijd uiterst comfortabel.
Kortom: ja, de iX leeft op grote voet, maar geeft daar grootste kwaliteiten voor terug.