Bouwjaar | 30-06-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.610 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 47-NT-VF Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.610 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 47-NT-VF Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | All Vehicles Holland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Einsteinweg 16 |
Postcode | 3208 KK |
Plaats | Spijkenisse |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 637934 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.allvehiclesholland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Tellerstand: 125.896 mijlen
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 176 x 139 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.540 kg
Laadvermogen: 362 kg
GVW: 1.902 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 14,7 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Nette sebring bel voor info 0181637934
= Bedrijfsinformatie =
Inruil is mogelijk tegen handelsprijs!
Neem altijd van te voren even contact op of de betreffende auto er nog is , koffie wordt vers gezet als je er bent .
Openingstijden:
Maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.30
Zaterdag op afspraak
Zondag gesloten
All Vehicles Holland
Einsteinweg 16
3208 KK Spijkenisse
bel voor info 0181637934
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chrysler Sebring | De toon maakt de muziek
Mijn vader luistert graag naar jazz. Ik noem het "zenuwen-muziek", want de instrumenten tetteren chaotisch door elkaar. Hij legt uit dat het improvisatie is en dat het juist heel knap is hoe de muzikanten op elkaar inspelen. Het is maar hoe je er naar luistert. De nieuwe Chrysler Sebring roept ook zulke gemengde gevoelens op. Voor de ene is het een overbodig Amerikaans slagschip, voor de ander is het de ideale auto. Tijd voor een nadere kennismaking.
De Chrysler Sebring is typisch Amerikaans: groot, grof en rijdt matig. Liefhebbers zullen dit echter omschrijven als onderscheidend, comfortabel en ontspannend.
Plus
- zeer ruim
- onderscheidende vormgeving
- comfortabel
Min
- matige prestaties
- zijwindgevoelig
- parkeerhulp niet standaard, maar wel nodig
Conclusie
In de week dat de Chrysler Sebring bij de Autozine-redactie op bezoek was, heeft de auto uiteenlopende reacties uitgelokt. Tegenstanders zullen de Sebring omschrijven als een overbodige auto die niets te bieden heeft boven andere grote sedans. De vormgeving is onevenwichtig, het interieur te plastic. De prestaties zouden matig zijn en de besturing gevoelloos.
Precies diezelfde auto is ook te omschrijven als chique en voornaam met een ruim en onderscheidend interieur. De Sebring rijdt comfortabel en uiterst ontspannend.
Het is net als met muziek: wat voor de ene een streling voor het oor is, is voor een ander niet meer dan lawaai. Wie zich niet aangetrokken voelt tot deze grote Chrysler, veroordeelt de auto op bijna ieder punt. Wie juist valt voor de Chrysler Sebring, wil nooit meer iets anders.