Bouwjaar | 24-10-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.596 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-HDN-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.596 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-HDN-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pauw Auto's |
Contactpersoon | Cor Pauw |
Adres | Driemolensweg 13 |
Postcode | 4128 LS |
Plaats | Lexmond |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54676768 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pauwautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 343 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 780 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
De C1 is een nette en goed onderhouden auto geheel schade en rookvrij ,voorzien van alle boekjes en een goed werkende airco.
Het gaat hier om een Nederlandse auto dus voorzien van een Nationale Auto Pas dus een originele kilometerstand .
De C1 wordt afgeleverd met een nieuwe Apk en service beurt .
= Bedrijfsinformatie =
PAUWAUTOS DRIEMOLENSWEG 13 4128LS LEXMOND (15MIN VAN AF UTRECHT)
pauwautos@ziggo.nl
www.pauwautos.nl
0654676768
onze openingstijden zijn
MAANDAG 10UUR-1700UUR
DINSDAG 10UUR-1700UUR
WOENSDAG 10UUR-1700UUR
DONDERDAG 10UUR-1700UUR
VRIJDAG 10UUR-1700UUR
ZATERDAG 10.30 uur -1400 uur
ZONDAG GESLOTEN
Voor al uw vragen of het of het bezichtigen van een Occasion graag van te voren bellen 0654676768.
Inruil van Auto mogelijk
Opbiedingen per mail of telefoon wordt niet op gereageerd.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.