Bouwjaar | 08-11-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.171 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-991-LX Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-11-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.171 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-991-LX Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LiefhebberAuto nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 95 |
Postcode | 2723 RT |
Plaats | Zoetermeer |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15313405 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.liefhebberauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 343 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 780 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Hierbij bieden wij deze zeer fraaie Citroen C1 1.0-12V Séduction aan.
Deze frisse C1 is technisch tot in de puntjes gecontroleerd en waar nodig in nieuwstaat gebracht. Verder betreft het een zeer frisse auto waar u direct veilig de weg mee op kunt. De auto vertoont gebruikerssporen naar leeftijd en kilometerstand. Komt u gerust vrijblijvend langs om zelf te oordelen en de auto te ervaren.
Deze Citroen C1 komt uit 2010, werd geleverd van 01-11-2008 tot 31-03-2012 en kostte toen € 9,890.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2020 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 50 kW (68 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 157 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13.7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4.50 liter per 100 km en hij weegt 795 kg. De wegenbelasting bedraagt € 67.- per kwartaal.
Deze auto wordt geleverd met wettelijke garantie.
Al onze auto's worden standaard geleverd met een technische controle vooraf en worden professioneel gereinigd.
Wij rekenen geen rijklaar of afleverkosten.
Uiteraard is inruil van uw huidige auto bij ons mogelijk.
Voor Financial lease, financieringen en 50/50 deals kunt u bij ons terecht.
Wij bieden mogelijkheden voor zowel zakelijk als particulier.
Dus overweegt u voor uw eigen gemak per maand te betalen ? Neem dan snel contact met ons op en vraag naar een van onze adviseurs.
Voor een bezichtiging van deze Citroen C1 1.0-12V Séduction graag even van tevoren contact opnemen via +31 6 15 31 34 05.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.