Bouwjaar | 27-07-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.517 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 53-XN-JZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-07-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.517 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 53-XN-JZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kappee |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Geelhoornstraat 9a |
Postcode | 2172 BC |
Plaats | Sassenheim |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34586887 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kappee.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 343 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 775 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.180 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Laat u niets wijsmaken, deze Citroen C1 biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak.
Als dit de auto is die u zoekt, wacht dan niet langer en plan direct online een proefrit.Deze Citroen C1 komt uit 2007, werd geleverd van 01-06-2005 tot 30-11-2008 en kostte toen € 9.289,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2007 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 50 kW (68 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 157 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,6 liter per 100 km en hij weegt 775 kg. De APK is geldig tot 18-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 69,50 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn gevestigd aan de geelhoornstraat 9a te Sassenheim 2172 BC
Openingstijden:
Maandag tot vrijdag van 10.00 tot 17.00
Zaterdag van 10.00 tot 16.00
(bezichtiging ook s`avonds op afspraak)
Tell: 0252 214141 Mob: 06 34 58 68 87
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst.
Altijd 50/60 auto s op voorraad staan
Onze auto s worden nagekeken, alvorens ze u worden
aangeboden. En geen afleverings kosten.
KIJKT OOK NAAR ONZE ANDREN AUTO`S OP WWW.KAPPEE.NL
Ook voor inruil en inkoop kunt u bij ons terecht
Het regelen van een verzekering bij aankoop kunt bij ons terecht.
Makkelijk bereikbaar vanaf de A44 afslag 3 een km
Kom vrijblijvend een kijkje bij ons nemen koffie,thee staan altijd klaar!!!!!
Nu ook op twitter http://twitter.com/WKappee
WIJ ZIJN EEN RDW ERKEND AUTOBEDRIJF
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.