Bouwjaar | 30-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.848 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-XBZ-28 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 4.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.848 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-XBZ-28 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Maascars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bourgondischelaan 10 |
Postcode | 2983 SH |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 415550 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maascars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R14
Acceleratie (0-100): 19,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 347 x 162 x 146 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.240 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Te koop aangeboden een keurig rijdende Citroen C1 1.0 benzine van 2014 met nieuwe apk bij aflevering. De auto heeft 99.848 km gereden. NAP en de onderhoudsboekjes zijn aanwezig.
De auto rijdt en schakelt super!
Rondom diverse beschadigingen en gebruikerssporen!
Al onze occasions worden verkocht met garantie, vraag naar uw recht op garantie tijdens de aankoop.
Inruil en financiering is mogelijk.
Opties:
5-deurs
ABS
Achterbank neerklapbaar
Airbags
Airco
Audio-installatie
Boordcomputer
Bumpers in carrosseriekleur
Centrale vergrendeling
Cruise control
EBD
EDS
Elektrische ramen
Getint glas
Gordelspanners
Led-dagrijverlichting
Mistlampen voor
Radio met usb, aux en bluetooth (carkit)
Ruitenwisser achter
Stuurbekrachtiging
Toerenteller
Warmtewerend glas
en nog veel meer opties
Openingstijden van maandag tot en met zaterdag van 9 tot 18 uur ook in de avonduren zijn wij op afspraak geopend. Het postkantoor is van maandag tot en met zaterdag van 9 tot 20 uur geopend.
Contact gegevens
Maascars
Bourgondischelaan 10a
2983 SH Ridderkerk
Vraagprijs: 4.950 euro
Tel 1. 0643049400
Tel 2. 0616505347
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.