Bouwjaar | 27-11-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.526 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-XZG-26 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 4.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.526 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-XZG-26 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jesse de Koning Auto`s |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenkade 5en 6 |
Postcode | 2984 AA |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42107601 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jessedekoningautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R14
Acceleratie (0-100): 19,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 347 x 162 x 146 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.240 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Citroen C1 1.0 e-VTi Feel,bouwjaar.2014,nieuw model.kleur;blauw, in zeer goede staat van onderhoud !! Voorzien van o.a stuurbekrachtiging,centrale deurvergrendeling,afstand alarm met startonderbreker,2 sleutels,elektrische ramen,dubbele airbag/sidebag,cruise control,boordcomputer,multifunctioneel stuur,radio/cd-speler,aux,usb,hoofdsteunen achter,bumpers/spiegels in carrosseriekleur,5 deuren,airco,etc..etc..etc.. !!
Zeer net interieur !!
Rijdt perfect !!
APK gekeurd tot 02-2025 !! (nieuwe bij aflevering)
NAP uitdraai met 198.526 km !!
5 deurs,airco !!
I N R U I L I S M O G E L I J K !!
= Bedrijfsinformatie =
OM MISVERSTANDEN TE VOORKOMEN VERZOEKEN WIJ U OM TE BELLEN BIJ VERTREK.
DIT KAN OP : 06 15045606 EN 06 42107601
WILT U ALLEEN UW AUTO VERKOPEN ? DAN KAN DAT NATUURLIJK OOK !!
KIJK DAN EENS OP WWW.AUTOINKOOPRIDDERKERK.NL
TOT ZIENS BIJ JESSE DE KONING AUTO`S
HAVENKADE 5 EN 6
2984 AA RIDDERKERK
0642107601 EN 0615045606
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.