Bouwjaar | 29-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 17.299 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 53 kW (72 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 17.299 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 53 kW (72 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mulder Van Mill Sliedrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parabool 1 |
Postcode | 3364 DH |
Plaats | Sliedrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6151428 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mulderautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2014 - 2022
Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 15
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Afmetingen (LxBxH): 163 x 344 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Interieur
Interieur: Zwart/grijs stof, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6c
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Mulder Occasion Basis Afleverpakket (inbegrepen):
o Reinigen
o Gegarandeerde kilometerstand
o Tenaamstelling
o Geldige APK
o Vloeistoffen controle
o Minimaal 10 liter brandstof (Mulder Basis)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Mulder Occasion Comfort Afleverpakket (€ 899 meerprijs):
o Reinigen inclusief grondige poetsbeurt
o Minimaal 12 maanden APK
o Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschriften
o Uitgebreide kwaliteitscontrole inclusief vervangen van versleten onderdelen
o Volle tank brandstof (Mulder Comfort en Mulder Excellent)
o Distributieriem vervangen indien nodig binnen 1 jaar of 15.000 km
o Mulder Aflevertas (gevarendriehoek, lifehammer, veiligheidshesje)
o BOVAG of merkgarantie (afhankelijk van de betreffende occasion*)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Mulder Occasion Basis Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Mulder Occasion Excellent Afleverpakket (€ 1.199 meerprijs):
o Inclusief Mulder Comfort Afleverpakket met aanvullende zaken zoals
o Fles motorolie
o Lakstift
o Afvullen van het aircosysteem
o Waxoyl / Waxguard behandeling
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Mulder Occasion Basis Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zome
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.