Bouwjaar | 30-10-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.860 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HH-174-F Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 4.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-10-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.860 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HH-174-F Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Baaf Automotive |
Contactpersoon | Manfred Bavelaar |
Adres | Vrijenbanselaan 33 |
Postcode | 2612 CL |
Plaats | Delft |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 2159696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.baafautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 14,2 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 394 x 173 x 152 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 948 kg
Laadvermogen: 572 kg
GVW: 1.520 kg
Max. trekgewicht: 775 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
BAAF AUTOMOTIVE IS EEN RDW EN NAP ERKEND BEDRIJF,WIJ BETREKKEN ONZE OCCASSIONS LOUTER BIJ DE MERKDEALERS VANDAAN,VEELAL VAN DE 1E EIGENAAR MET ONDERHOUDSHISTORIE,ELKE AUTO WORDT AANGEBODEN INCL. EEN NIEUWE APK EN EEN AFLEVERBEURT INCL. REMMENTEST,WIJ KUNNEN UW NIEUWE AUTO TER PLEKKE OP NAAM ZETTEN ,U KUNT DUS DIRECT RIJDEN,VOOR MEER INFO KIJK OP DE WEBSITE,GRAAG TOT ZIENS BIJ BAAF AUTOMOTIVE IN DELFT.OMDAT WIJ VAAK ONDERWEG ZIJN EN OM U MAXIMALE AANDACHT TE GEVEN WERKEN WIJ UITSLUITEND OP AFSPRAAK.
ONZE ADVERTENTIES(EN PRIJSKAARTEN) WORDEN MET ZORG OP HET INTERNET GEPLAATST,MOCHTEN ER ONVERHOOPT TOCH FOUTEN STAAN VERMELD,DAN KUNNEN DAARAAN GEEN RECHTEN WORDEN ONTLEEND.
Graag tot ziens bij BAAF Automotive in Delft
MANFRED BAVELAAR/JOOST NOORDAM
BAAF AUTOMOTIVE
VRIJENBANSELAAN 33
2612 CL DELFT
015-2159696
E-mail: baafautomotive@gmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.