Bouwjaar | 08-06-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.002 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-XRX-61 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-06-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.002 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-XRX-61 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Karel Car |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Delfweg 22 |
Postcode | 2211 VM |
Plaats | Noordwijkerhout |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43080900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.karelcar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 385 x 167 x 152 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 953 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.463 kg
Max. trekgewicht: 926 kg (ongeremd 526 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Aangeboden : Citroen C3 1.1i Ligne Séduction
4 deurs uitvoering
Kleur zwart
Elektrische bediende ramen
Stuurbekrachtiging
Apk keuring tot 16-11-2024
Rijdt goed !!!
= Bedrijfsinformatie =
ADRES :DELFWEG 22 NOORDWIJKERHOUT 2211VM
Voertuigen kunnen ter plekke op naam gesteld worden
Wij kunnen ook een exportkenteken aanvragen + groene kaart + douanedocumenten.
We can make export papers green card insurance, customs document.
Trefwoorden:
citroën c1, toyota aygo ,opel corsa automaat , peugeot 107, opel corsa ford fiesta , ford fusion
opel combo bestelbus, combo 1.4, renault kangoo, citroen berlingo 1.4 , bestelbus benzine , combo 1.4 , Peugeot Partner 1.4, fiat fiorino 1.4 benzine, citroen nemo 1.4 , volkswagen caddy 1.4 benzine , , fiat doblo 1.4, peugeot bipper 1.4, lage wegenbelasting, milieuzone , benzine , Fiat Scudo , Peugeot Expert, zuinige auto,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.