Bouwjaar | 28-10-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.417 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-XTH-00 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-10-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.417 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-XTH-00 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kik Sales |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan Tomstraat 8 |
Postcode | 2941 CD |
Plaats | Lekkerkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 234011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kiksales.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2014 - feb. 2015
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 179 x 152 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.550 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Alle technologie in de Citroën C4 is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Zijn geweldige zitcomfort dankt deze auto onder meer aan de massagefunctie in de bestuurdersstoel, en daarbij stoelverwarming en stoelventilatie. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, adaptieve mistlampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Voor de audiobediening hoeft u uw ogen geen seconde van de weg te houden. Alle functies bevinden zich op het stuur, onder uw vingertoppen. Boem is ho? Niet bij deze Citroën C4. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Citroën is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control. Ook is de Citroën uitgerust met: automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Citroën C4 samen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel dat de Brake Assist uw remactie tot het m
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 | Comfort 2.0
Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?
De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.
Plus
- bijzonder comfortabel
- moderne, rijke uitrusting
- eigenzinnige vormgeving
Min
- matige hoofdruimte achterin
- zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit
Conclusie
Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.
De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.
Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.