Bouwjaar | 03-10-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.946 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-XPZ-90 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 10.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-10-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.946 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-XPZ-90 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Kok Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan van der Heydenstraat 10 |
Postcode | 2665 JA |
Plaats | Bleiswijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46531606 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dekokautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Schitterende & unieke Citroen C4 met een hele lage kilometerstand.
Deze auto is origineel Nederlands, afkomstig van de eerste eigenaar en is altijd goed en aantoonbaar bij de dealer in onderhoud geweest.
Middels de Nationale Auto Pas (NAP-pas) is de kilometerstand van deze auto aantoonbaar origineel. Het NAP certificaat is aanwezig.
De auto staat op 4 goede zomerbanden en beide originele sleutels zijn aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
De Kok Automotive is een gepassioneerd, jong bedrijf dat zich richt op in- en verkoop van nauwkeurig geselecteerde jong gebruikte auto's.
Wij zijn veel onderweg om onze voorraad aan te kopen, hierdoor werken wij niet met vaste openingstijden. Om u optimaal van dienst te kunnen zijn en de aandacht te geven die u verdient werken wij uitsluitend op afspraak. Wij zijn het gehele jaar (op afspraak) geopend, ook in de avonduren.
Wij horen graag van u.
Ondanks dat wij veel zorg en aandacht besteden aan de inhoud van onze advertenties is het mogelijk dat de getoonde inhoud onvolledig of onjuist is. Aan de inhoud kunt u geen rechten ontlenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 | Comfort 2.0
Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?
De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.
Plus
- bijzonder comfortabel
- moderne, rijke uitrusting
- eigenzinnige vormgeving
Min
- matige hoofdruimte achterin
- zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit
Conclusie
Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.
De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.
Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.