Bouwjaar | 05-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.850 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 99-HRF-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 2.222,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.850 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 99-HRF-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Helder |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bergweg-Zuid 163 |
Postcode | 2661 CT |
Plaats | Bergschenhoek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33336969 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhelder.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.195 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 1.731 kg
Max. trekgewicht: 1.550 kg (ongeremd 645 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard afleverpakket: Prijs inclusief auto te naam stellen en GEEN afleverkosten en/of kosten rijklaar maken.
Hierbij bieden wij een leuke Citroen C4 1.6 VTi Image uit 02-2009 aan. De auto rijdt en schakelt goed en ziet er zowel van binnen als van buiten netjes uit. Er staat maar 199850 km, met logisch Nationale Auto Pas Certificaat (NAP), op de teller en de auto is APK gekeurd tot en met 15-05-2025.
De genoemde prijs in de advertentie is inclusief gratis op naam zetten en wij rekenen GEEN aflever- en/of kosten rijklaar maken!
Voor INFORMATIE EN/OF VRAGEN over deze occasion kunt u telefonisch contact opnemen met onze verkoopadviseur via telefoonnummer 06 - 33 33 69 69, of per email info@autobedrijfhelder.nl.
AUTO INRUILEN? Dat is altijd mogelijk!
PROEFRIT MAKEN? U bent welkom!
AUTO FINANCIEREN? Neem contact op met onze verkoopadviseur voor de mogelijkheden.
OPENINGSTIJDEN -UITSLUITEND OP AFSPRAAK-
Ma t/m Vr: 10:00 - 17:30
Zaterdag: 10:00 - 16:30
Zondag: Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 | Comfort 2.0
Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?
De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.
Plus
- bijzonder comfortabel
- moderne, rijke uitrusting
- eigenzinnige vormgeving
Min
- matige hoofdruimte achterin
- zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit
Conclusie
Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.
De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.
Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.