Citroen C4 Picasso 1.8-16V Ambiance 5p.
€ 4.250,-
Bouwjaar | 17-08-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 14-XL-RP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.749 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-08-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 14-XL-RP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.749 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf van der Slik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan v.d. Heydenstraat 10 |
Postcode | 2665 JA |
Plaats | Bleiswijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 5212711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdslik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2010
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Lengte: 447 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.445 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: C
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: vd slik: Afl. kontrole beurt incl nieuwe APK
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK en overschrijving op uw naam.
Optioneel kunt u kiezen voor het zekerheidspakket. Dit pakket heeft een variabel bedrag naar waarde en type van de auto en bestaat uit 12 maanden BOVAG Garantie, onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, nieuwe APK, poetsen en een halve tank brandstof. Vraag naar de voorwaarden.
Automobielbedrijf van der Slik is aangesloten bij de BOVAG en N.A.P ons bedrijf is een vertrouwd adres voor: onderhoud, reparatie, APK , airco service, banden en schade herstel. U wordt snel en vakkundig geholpen waarbij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 Picasso | Speciaal voor iedereen
Ruimte is het allerbelangrijkste punt bij de keuze van een MPV (Mutli Purpose Vehicle). Bij zo'n praktische gezinsauto komen zaken zoals luxe of rijeigenschappen op de tweede plaats. Het uiterlijk wordt vaak helemaal vergeten. Citroën brengt daar nu verandering in! De "C4 Picasso" zou even praktisch en comfortabel zijn als de concurrentie, maar koppelt dat aan een bijzondere vormgeving.
Citroen toont lef met de nieuwe C4 Picasso! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Helaas valt de benzinemotor tegen, de diesel overtuigt wel.
Plus
- uitstekend weggedrag i.c.m. dieselmotor
- stil en comfortabel
- ruim en praktisch
Min
- testauto niet vrij van rammeltjes en elektrische storingen
- matig weggedrag i.c.m. benzinemotor
Conclusie
Citroën toont lef met de nieuwe C4 Picasso; waarvoor hulde! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Op sommige punten stelt de C4 Picasso echter teleur of zal de auto slechts bij een select publiek in de smaak vallen.
Het belangrijkste kritiekpunt is het weggedrag van de versie met benzinemotor. Deze stuurt te licht en wanneer het de auto lastig wordt gemaakt, is het weggedrag matig. Diverse elektronische systemen zijn lastig te bedienen of doen niet wat er van verwacht mag worden. In vergelijking met de concurrentie gebruikt Citroën conservatieve techniek met als resultaat heel gemiddelde prestaties en verbruikscijfers.
In combinatie met de dieselmotor is de C4 Picasso een heerlijk sturende auto die volop comfort biedt. Dankzij de bijzondere vormgeving en complete uitrusting weet de C4 Picasso zich echt van de massa te onderscheiden. Vooral mensen die tot nu toe geen MPV wilden hebben vanwege de nietszeggende uitstraling, zullen zich aangetrokken voelen tot deze exclusieve Citroën.