Citroen DS Pallas Hydraulique..First Owner Not Restored Original 79.971Km 1968 DS Pallas

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 1968
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.000 km
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Citroen DS Pallas Hydraulique..First Owner Not Restored Original 79.971Km 1968 DS Pallas


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 1968
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.000 km
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Vlaardingen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 17-19
Postcode 3133 EE
Plaats Vlaardingen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 2328010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovlaardingen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Semi-automaat

Interieur
Interieur: rood, Stof

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

ZELDZAAM EN UNIEK EXEMPLAAR!


DS19 Pallas Hydraulique uit het Bouwjaar 1968!
Zeldzame kwaliteit, uitzonderlijk origineel een uniek exemplaar.
Slechts 80.000 gereden kilometers door één eigenaar!


Zo treft u onder andere aan;

-De originele details zoals stempels en stickers af fabriek uit 1968.
-Volledig en geheel originele en gave kofferbak bekleding.
-Gave geheel roestvrije niet verprutste keiharde originele strakke bodem.
-De A-B en C stijlen gaaf met overal de originele rubbers en nog origineel glanzend zwart.
-Het plaatwerk met de stempels eveneens af fabriek uit 1968.
-Alle randjes en kantjes evenals de gootjes origineel gaaf en roestvrij.
-Gaaf niet verprutst roestvrij plaatwerk, echter niet zonder krasjes/deukjes.
-Zeer gaaf origineel interieur inclusief hemel en vloerdelen.
-Het mooie meest gewilde Pallas dashboard...is in nieuwstaat.
-Deze DS verkeert in een geweldige conditie.
-In alle opzichten strak en subliem rijdend.

-Techniek Garage Jansen Bennekom.



Origineel en nimmer gerestaureerd, 68'er DS Pallas Hydraulique uitgevoerd met het meest gewilde Pallas dashboard en de derde neus, op liggende klink en het omwikkeld stuurwiel.

Aantoonbaar afkomstig van de eerste Franse eigenaar. Nog op Frans kenteken.

Slechts 80.000 origineel gereden kilometers en dat voel je, uitermate strak stil en soepel rijdend.. 90% eerste lak.

Puur en origineel, uiteraard volledig roestvrij, dunne felsnaden vlakke strakke originele niet behandelde roestvrije bodem enz...
.
Het volledig originele smetteloze rode interieur is nog als nieuw daar deze altijd beschermd zijn geweest,
evenals de tapijten onder de matten, de zicht delen van het tapijt hebben wat verkleuring.

Carrosserie uitgevoerd in de tevens originele kleur Blanc Carrare (AC144)

Al vele jaren in onze Privé collectie.
Diverse vernieuwingen en aanpassingen werden uitgevoerd waaronder;


- Koelsysteem service incl. waterpomp, radiateur enz...
- Brandstofsysteem service incl. nieuwe brandstoftank enz...
- L.H.M. service incl. deelbare veerbollen.
- Nieuwe elektronische installatie incl. 1-2-3 enz...
- Michelin banden, uitlaat en diverse nieuw...


Veel origineler en echter wordt het niet.

LET OP, eventueel is tegen meerprijs reparatie(i.v.m. deukjes) van enkele plaatwerk delen mogelijk, zie enkele foto's hiervan op onze eigen site.
Tevens kunnen de originele vloertapijten vervangen worden i.v.m. de verkleuring.



ORIGINEEL EN GAAF OOK QUA UITVOERING, KILOMETER HISTORIE EN BOUWJAAR,
BUITEN DEZE DOOR ONS AANGEBODEN 68'er 19 Pallas STAAT OP DIT MOMENT NIET TE KOOP BINNEN EUROPA !


HOGERE PRIJSK

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen DS | La Bombe Citroen

Dit jaar viert het Franse automerk Citroën haar 90-ste verjaardag en dat wordt enige luister bijgezet met een restyling van het logo en ... een nieuwe versie van de legendarische DS! Op de autosalon van Genève is een prototype van deze DS3 genaamde 'voiture' onthuld; de '3' is daarbij een verwijzing naar de Citroën C3, waar het onderstel van is geleend. Het model ziet er aardig uit, maar heeft overigens meer weg van een gecitroniseerde nieuwe MINI dan van de goddelijke DS die in 1955 insloeg als een bom.

Autotest | Citroen DS La Bombe Citroen

De Citroen DS sloeg bij de introductie in 1955 in als een bom dankzij de bijzondere vormgeving, moderne techniek en het hoogstaande comfort. Daarom is de auto nu een gewilde klassieker.

Plus

  • Tijdloos design en vormgeving
  • Hoogstaand (rij)comfort (zweven over de weg)
  • Erg veilig (alles is bekrachtigd)

Min

  • Alert zijn op roestvorming
  • Het blijft Citroen, niet wakker liggen van lampje en/of slangetje kapot
  • Cabrio's zijn onbetaalbaar geworden

Conclusie

Deel deze advertentie