Bouwjaar | 1968 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 1968 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Vlaardingen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 17-19 |
Postcode | 3133 EE |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2328010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovlaardingen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Semi-automaat
Interieur
Interieur: rood, Stof
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
ZELDZAAM EN UNIEK EXEMPLAAR!
DS19 Pallas Hydraulique uit het Bouwjaar 1968!
Zeldzame kwaliteit, uitzonderlijk origineel een uniek exemplaar.
Slechts 80.000 gereden kilometers door één eigenaar!
Zo treft u onder andere aan;
-De originele details zoals stempels en stickers af fabriek uit 1968.
-Volledig en geheel originele en gave kofferbak bekleding.
-Gave geheel roestvrije niet verprutste keiharde originele strakke bodem.
-De A-B en C stijlen gaaf met overal de originele rubbers en nog origineel glanzend zwart.
-Het plaatwerk met de stempels eveneens af fabriek uit 1968.
-Alle randjes en kantjes evenals de gootjes origineel gaaf en roestvrij.
-Gaaf niet verprutst roestvrij plaatwerk, echter niet zonder krasjes/deukjes.
-Zeer gaaf origineel interieur inclusief hemel en vloerdelen.
-Het mooie meest gewilde Pallas dashboard...is in nieuwstaat.
-Deze DS verkeert in een geweldige conditie.
-In alle opzichten strak en subliem rijdend.
-Techniek Garage Jansen Bennekom.
Origineel en nimmer gerestaureerd, 68'er DS Pallas Hydraulique uitgevoerd met het meest gewilde Pallas dashboard en de derde neus, op liggende klink en het omwikkeld stuurwiel.
Aantoonbaar afkomstig van de eerste Franse eigenaar. Nog op Frans kenteken.
Slechts 80.000 origineel gereden kilometers en dat voel je, uitermate strak stil en soepel rijdend.. 90% eerste lak.
Puur en origineel, uiteraard volledig roestvrij, dunne felsnaden vlakke strakke originele niet behandelde roestvrije bodem enz...
.
Het volledig originele smetteloze rode interieur is nog als nieuw daar deze altijd beschermd zijn geweest,
evenals de tapijten onder de matten, de zicht delen van het tapijt hebben wat verkleuring.
Carrosserie uitgevoerd in de tevens originele kleur Blanc Carrare (AC144)
Al vele jaren in onze Privé collectie.
Diverse vernieuwingen en aanpassingen werden uitgevoerd waaronder;
- Koelsysteem service incl. waterpomp, radiateur enz...
- Brandstofsysteem service incl. nieuwe brandstoftank enz...
- L.H.M. service incl. deelbare veerbollen.
- Nieuwe elektronische installatie incl. 1-2-3 enz...
- Michelin banden, uitlaat en diverse nieuw...
Veel origineler en echter wordt het niet.
LET OP, eventueel is tegen meerprijs reparatie(i.v.m. deukjes) van enkele plaatwerk delen mogelijk, zie enkele foto's hiervan op onze eigen site.
Tevens kunnen de originele vloertapijten vervangen worden i.v.m. de verkleuring.
ORIGINEEL EN GAAF OOK QUA UITVOERING, KILOMETER HISTORIE EN BOUWJAAR,
BUITEN DEZE DOOR ONS AANGEBODEN 68'er 19 Pallas STAAT OP DIT MOMENT NIET TE KOOP BINNEN EUROPA !
HOGERE PRIJSK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS | La Bombe Citroen
Dit jaar viert het Franse automerk Citroën haar 90-ste verjaardag en dat wordt enige luister bijgezet met een restyling van het logo en ... een nieuwe versie van de legendarische DS! Op de autosalon van Genève is een prototype van deze DS3 genaamde 'voiture' onthuld; de '3' is daarbij een verwijzing naar de Citroën C3, waar het onderstel van is geleend. Het model ziet er aardig uit, maar heeft overigens meer weg van een gecitroniseerde nieuwe MINI dan van de goddelijke DS die in 1955 insloeg als een bom.
De Citroen DS sloeg bij de introductie in 1955 in als een bom dankzij de bijzondere vormgeving, moderne techniek en het hoogstaande comfort. Daarom is de auto nu een gewilde klassieker.
Plus
- Tijdloos design en vormgeving
- Hoogstaand (rij)comfort (zweven over de weg)
- Erg veilig (alles is bekrachtigd)
Min
- Alert zijn op roestvorming
- Het blijft Citroen, niet wakker liggen van lampje en/of slangetje kapot
- Cabrio's zijn onbetaalbaar geworden