Bouwjaar | 26-11-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.180 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 7-XRX-25 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 6.840,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-11-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.180 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 7-XRX-25 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Spiering & Pluym Rotterdam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vlambloem 1 |
Postcode | 3068 JE |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4565656 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.spiering-pluym.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2013 - nov. 2014
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.131 kg
Laadvermogen: 488 kg
GVW: 1.619 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
De distributieketting van deze auto is vervangen bij 112.000 km.
= Bedrijfsinformatie =
U kunt ons ook bereiken via WhatsApp: +31(0)10 456 56 56. Aantrekkelijke FINANCIAL LEASE deals voor ZZP / Ondernemers, vraag naar onze leasemaatschappij Leaselabel of kijk op www.leaselabel.nl.
Voor iedere verkochte auto compenseren wij CO2 door een boom te planten via TreesforAll. Hierdoor helpen we mee met het planten van zo'n 1.000 bomen per jaar!
In plaats van Private Lease (huur) bieden wij een nieuwe vorm van leasen aan namelijk Private Buy waarbij u eigenaar wordt van de auto die u leaset. De leaseprijs is all-in met blijvende flexibiliteit en zonder beperking in kilometers. Voor meer informatie kun je terecht bij een van onze verkoopadviseurs.
Wij vragen u vriendelijk om geen onzinnige biedingen te doen, onze prijzen zijn reeds scherpe internetprijzen. Kijk voor onze aanvullende aflever- en garantie mogelijkheden op www.spiering-pluym.nl. Uiteraard leveren wij onze auto's met Nationale Auto Pas. Inruil auto, motor of camper mogelijk. Alle moeite is genomen om de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te gegeven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer zelf ook de zaken die uw koopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden. OOK INKOOP AUTO'S GEZOCHT. Foreign buyers welcome: We can handle export documents and insurance.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS3 Racing | Alleskunner
Wie naar autosport op TV kijkt zal zich meer dan eens hebben afgevraagd: "kan mijn auto dat ook"? Het antwoord is: nee. Alhoewel de sportwagens op TV het uiterlijk hebben van bekende modellen, zijn het onderhuids pure racewagens. Ze zijn daardoor tot veel meer in staat dan de alledaagse straatauto's waar ze van zijn afgeleid. Citroën belooft daar nu verandering in te brengen, door de kennis die het heeft opgedaan in de autosport toe te passen op de DS3. Die auto heet heel toepasselijk: "DS3 Racing".
De DS3 is het pretnummer van Citroen. De Racing-uitvoering vehoogt die pret met een sterkere motor en nog spannendere aankleding. Vereist gewenning, want het mechaniek kan het vermogen nauwelijks aan.
Plus
- sublieme prestaties, verrassend zuinig
- originele vormgeving en aankleding
- uitstekende wegligging
Min
- te weinig gevoel in besturing
- minimale beenruimte ruimte achterin
- voorwielen kunnen vermogen nauwelijks aan
Conclusie
De DS3 is het pretnummer van Citroën. De nieuwe Racing-uitvoering vehoogt die pret nog verder. Dankzij unieke kleurstellingen en een meer dan sportieve aankleding, onscheidt de Racing zich nadrukkelijk van de gewone uitvoeringen. Het blijft echter niet bij alleen uiterlijk vertoon: onderhuids is de DS3 Racing aangescherpt dankzij de kennis die Citroën heeft opgedaan in de autosport.
De turbomotor is bijzonder sterk en dat komt zowel de prestaties als het comfort ten goede. Ook bij kalm meerijden met de verkeersstroom, is het heerlijk om altijd een enorme reserve paraat te hebben. Wanneer het kan en mag, levert de 207 pk sterke turbomotor uitstekende prestaties (0-100 km/u in 6.5 seconden, topsnelheid 235 km/u).
Helaas kunnen de voorwielen het overvloedige vermogen nauwelijks verwerken, waardoor de besturing op z'n zachtst gezegd enige gewennig vereist. Eenmaal vertrouwd met het bijzondere karakter, overtuigt de Racing niet alleen als topmodel van de DS3-lijn, maar ook als de grootste pretmachine die Citroën op dit moment levert.