Citroen DS4 1.6 THP Sport Chic 2011 200PK Navigatie Massagestoelen NAPAPK

€ 7.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-05-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 116.157 km
Deuren 5
Kenteken SB-800-V Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Citroen DS4 1.6 THP Sport Chic 2011 200PK Navigatie Massagestoelen NAPAPK


€ 7.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-05-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 116.157 km
Deuren 5
Kenteken SB-800-V Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Occassions Center Dordt
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres fahrenheitstraat 9
Postcode 3316 AG
Plaats Dordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 47071814 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 235 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 181 x 153 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.291 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 695 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Rijdt en schakelt goed! Zowel interieur als exterieur bevindt zich in goede staat! Alles werkt naar behoren!

Onderhoudsboekje en Nap zijn aanwezig!! 100% onderhouden!!

Auto wordt afgeleverd inclusief nieuwe APK keuring!

Inruil is mogelijk!

Bel voor een afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen DS4 | Opvallend goed

Zoekt u een auto die iedere rit tot een ware sensatie maakt? Een auto die zo opvallend is dat hij de jaloezie en bewondering van al uw collega's uitlokt? Dan is de Citroën DS4 wellicht de auto voor u. De DS4 is gebaseerd op de brave C4, maar is de extravagante levensgenieter van het duo middenklassers van Citroën.

Autotest | Citroen DS4 Opvallend goed

Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroen een keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier groter.

Plus

  • volop rijplezier
  • originele vormgeving
  • uitstekende prestaties, bescheiden verbruik

Min

  • matige ruimte achterin
  • achterruiten niet te openen
  • forse prijs

Conclusie

Veel auto's proberen twee uitersten te combineren. Ze moeten sportief en toch comfortabel zijn, compact en toch ruim of opvallend en conservatief. Het gevolg is altijd een compromis tussen beide. Daarom brengt Citroën voortaan twee varianten van nieuwe modellen uit. De C4 is de meer behoudende auto van het nieuwe duo middenklassers. De hier gereden DS4 is de levensgenieter.

Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroën een duidelijke keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom beduidend minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier enorm.

Dat wordt versterkt door de motoren. De hier gereden HDi 160 en THP 200 zijn beide levendig, sterk en desondanks aangenaam zuinig. Het plezier wordt compleet gemaakt door de creatieve vormgeving, wat deze DS4 in alle opzichten opvallend goed maakt.

Deel deze advertentie