Bouwjaar | 31-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.799 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 52-SBB-5 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
€ 7.895,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.799 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 52-SBB-5 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KSR Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenkade 4 |
Postcode | 2984 AA |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18580091 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ksrautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.291 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Inruil mogelijk
Voor meer info of het maken van een afspraak kunt u gerust even bellen, mailen of appen!
Wij kunnen op locatie de door u gekochte auto tenaamstellen en uw oude voertuig vrijwaren (RDW erkend) 7 dagen per week beschikbaar, let op wij werken alleen op afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS4 | Opvallend goed
Zoekt u een auto die iedere rit tot een ware sensatie maakt? Een auto die zo opvallend is dat hij de jaloezie en bewondering van al uw collega's uitlokt? Dan is de Citroën DS4 wellicht de auto voor u. De DS4 is gebaseerd op de brave C4, maar is de extravagante levensgenieter van het duo middenklassers van Citroën.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroen een keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier groter.
Plus
- volop rijplezier
- originele vormgeving
- uitstekende prestaties, bescheiden verbruik
Min
- matige ruimte achterin
- achterruiten niet te openen
- forse prijs
Conclusie
Veel auto's proberen twee uitersten te combineren. Ze moeten sportief en toch comfortabel zijn, compact en toch ruim of opvallend en conservatief. Het gevolg is altijd een compromis tussen beide. Daarom brengt Citroën voortaan twee varianten van nieuwe modellen uit. De C4 is de meer behoudende auto van het nieuwe duo middenklassers. De hier gereden DS4 is de levensgenieter.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroën een duidelijke keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom beduidend minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier enorm.
Dat wordt versterkt door de motoren. De hier gereden HDi 160 en THP 200 zijn beide levendig, sterk en desondanks aangenaam zuinig. Het plezier wordt compleet gemaakt door de creatieve vormgeving, wat deze DS4 in alle opzichten opvallend goed maakt.