Bouwjaar | 24-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.906 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 05-SLB-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 7.350,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.906 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 05-SLB-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cartastic |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Delftsestraatweg 26-H |
Postcode | 2641 NB |
Plaats | Pijnacker |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 7850849 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cartastic.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 181 x 153 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.755 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Hele nette Citroën DS4.
Rijdt en schakelt erg goed.
Goed onderhouden, boekjes aanwezig.
APK tot oktober 2025
= Bedrijfsinformatie =
-APK bij aflevering is altijd mogelijk (bij minder dan twee maanden APK wordt deze dienst standaard geleverd)
-Garantie bij aankoop is mogelijk (vraag naar de voorwaarden).
-Inruil is altijd mogelijk tegen handelsprijzen, prijs indicatie gaat alleen ter plekke na het zien van de auto!
WIJ HEBBEN GEEN EXTRA KOSTEN OP DE ADVERTENTIE PRIJS!
BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK, ANDERS STAAT U VOOR EEN DICHTE DEUR!!
Openingstijden:
Maandag: Alleen op afspraak
Dinsdag: Alleen op afspraak
Woensdag: Alleen op afspraak
Donderdag: Alleen op afspraak
Vrijdag: Alleen op afspraak
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag: Alleen op afspraak
Overschrijven is 24 uur per dag, 7 dagen per week mogelijk!
Bezichtiging altijd mogelijk, ook feestdagen ( bel voor beschikbaarheid)
Let op!
Wij vestigen ons achter de SAAB/SUBARU dealer en Quartel modelbouw op de Delftsestraatweg. De meeste Navigatie systemen leiden u steeds om. Dus als u een groot bord met SAAB/SUBARU ziet moet u afslaan en dan ziet u het vanzelf wel
DISCLAIMER: Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Controleer daarom de punten die uw beslissing kunnen beïnvloeden.
Onder voorbehoud van druk en/of systeemfouten!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS4 | Opvallend goed
Zoekt u een auto die iedere rit tot een ware sensatie maakt? Een auto die zo opvallend is dat hij de jaloezie en bewondering van al uw collega's uitlokt? Dan is de Citroën DS4 wellicht de auto voor u. De DS4 is gebaseerd op de brave C4, maar is de extravagante levensgenieter van het duo middenklassers van Citroën.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroen een keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier groter.
Plus
- volop rijplezier
- originele vormgeving
- uitstekende prestaties, bescheiden verbruik
Min
- matige ruimte achterin
- achterruiten niet te openen
- forse prijs
Conclusie
Veel auto's proberen twee uitersten te combineren. Ze moeten sportief en toch comfortabel zijn, compact en toch ruim of opvallend en conservatief. Het gevolg is altijd een compromis tussen beide. Daarom brengt Citroën voortaan twee varianten van nieuwe modellen uit. De C4 is de meer behoudende auto van het nieuwe duo middenklassers. De hier gereden DS4 is de levensgenieter.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroën een duidelijke keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom beduidend minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier enorm.
Dat wordt versterkt door de motoren. De hier gereden HDi 160 en THP 200 zijn beide levendig, sterk en desondanks aangenaam zuinig. Het plezier wordt compleet gemaakt door de creatieve vormgeving, wat deze DS4 in alle opzichten opvallend goed maakt.