Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 80.697 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 26-VTF-7 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 80.697 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 26-VTF-7 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogroothandel F.Hendriks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boomaweg 45 |
Postcode | 2553 EB |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53287445 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hendriksauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jul. 2006 - apr. 2012
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.831 kg
Laadvermogen: 1.169 kg
GVW: 3.000 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Emissieklasse: Euro 4
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 per kwartaal
Prijs is ex btw!.
Wij berekenen geen afleverkosten. Alle keuringen zijn toegestaan.
Wij zijn open van maandag t/m zaterdag vanaf 10.00 t/m 20.00 s'avonds. Neemt u telefonisch contact met ons op alvorens u besluit af te reizen naar ons, dit om teleurstelling te voorkomen
Hendriks auto is het adres voor aanschaf van uw occasions.
U kunt ons bereiken via het volgende mobiele nummer: 0653287445...
U ben van harte welkom om langs te komen bij Hendriks Auto. Graag tot ziens!
Ondanks onze uiterste zorgvuldigheid, kunnen de geadverteerde specificaties afwijken van de werkelijke specificaties, deze zijn derhalve onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.