Citroen Jumper 30 2.2 HDI L1H1 Economy|3-zits-MARGE

€ 5.995,-

Bouwjaar 14-02-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 126.189 km
Deuren 5
Kenteken VB-762-N
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Citroen Jumper 30 2.2 HDI L1H1 Economy|3-zits-MARGE


€ 5.995,-

Algemeen

Bouwjaar 14-02-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 126.189 km
Deuren 5
Kenteken VB-762-N
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Assem Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Abdissenbos 3
Postcode 2715 XA
Plaats Zoetermeer
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 44445553 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.assemautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.835 kg
Laadvermogen: 1.165 kg
GVW: 3.000 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket 1: (€ 99): o Kleine Onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven.
- Afleverpakket 2: (€ 199): Pakket Silver: o Kleine onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven o Voldoende brandstof.
- Afleverpakket 3: (€ 295): Pakket Gold: o Kleine onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven. o Binnen & buiten reiniging. o Half volle brandstoftank o 3 maanden garantie op inwendige en draaiende motordelen.
- Afleverpakket 4: (€ 599): o Grote onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven. o Exterieur reiniging. o intensieve interieur reiniging o Exterieur polijsten en poetsen o Wax beschermlaag o Volle tank o 6 maanden garantie op inwendige en draaiende motor delen
- Afleverpakket 5: (€ 899): Grote onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven. o Exterieur reiniging. o Intensieve interieur reiniging met shampoo o Exterieur polijsten en poetsen o Wax beschermlaag o Volle tank o 9 maanden garantie op inwendige en draaiende motor delen
- Afleverpakket 6: (€ 1.099): Grote onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven. o Exterieur reiniging. o Intensieve interieur reiniging met shampoo o Exterieur polijsten en poetsen o Wax beschermlaag o Volle tank o 12 maanden garantie op inwendige en draaiende motor delen
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie

Nette Citroën Jumper 30 2.2 HDI met 130 PK.

Verkeerd in nette staat binnen en buiten en betreft een 3-zitter. Rijdt, remt en schakelt perfect!

Heeft slechts 126.000km met NAP!
EURO 5 ! Geen probleem met de mileuzones!

Opties:
- Airco
- Imperial
- Inrichting
- Schuifdeur met ruit
- Multifuntioneel stuurwiel
- 3- Zits

PRIJS BETREFT MARGE! GEEN BTW!

Meeneemprijs: €5995,-

= Bedrijfsinformatie =

--------------------------------------------------
o Extra informatie o

Uiteraard bieden wij financier mogelijkheden aan. Zowel zakelijk (oa: ZZP'er, eenmanszaak, BV of VOF), prive of het financieren hiervan bemiddelen wij voor u.

Elk bij ons aangekochte occasion word gratis op locatie voor u tenaamgesteld met uw rijbewijs of identiteit kaart. Dus geen bijkomende extra kosten. Inruil van uw auto is altijd mogelijk. Om de juiste prijs indicatie vast te stellen n

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie